Aangezien het HAW is, je zou je handen wat meer mogen dragen. Dan rij je minder met gestrekte armen . Dat komt je contact met de mond en houding ten goede (een rechte lijn van bit naar elleboog).
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Murosch schreef:Wat een knap dier! En een flink zware bak zo te zien![]()
Aangezien het HAW is, je zou je handen wat meer mogen dragen. Dan rij je minder met gestrekte armen . Dat komt je contact met de mond en houding ten goede (een rechte lijn van bit naar elleboog).
bigone schreef:Ts, je hebt een mooi paard en je vraagt om positieve feedback. Die krijg je vervolgens, het staat je niet aan en dan zijn sommige mensen jaloers i.p.v. dat je er iets mee zou kunnen doen. Misschien maar eens beginnen met een duidelijke trainingsvideo zodat jij duidelijke en misschien in jouw ogen goede feedback krijgt. Maar niet een topic openen, vragen om verbeterpunten en dan in de verdediging schieten want i.p.v. oh en ah krijg je verbeterpunten aangereikt .
fleurtjeuh schreef:bigone schreef:Ts, je hebt een mooi paard en je vraagt om positieve feedback. Die krijg je vervolgens, het staat je niet aan en dan zijn sommige mensen jaloers i.p.v. dat je er iets mee zou kunnen doen. Misschien maar eens beginnen met een duidelijke trainingsvideo zodat jij duidelijke en misschien in jouw ogen goede feedback krijgt. Maar niet een topic openen, vragen om verbeterpunten en dan in de verdediging schieten want i.p.v. oh en ah krijg je verbeterpunten aangereikt .
Plus dat dit precies is waar zij anderen van beschuldigd![]()
Vragen om positieve opbouwende kritiek, dat krijgen en het er niet mee eens zijn en afwimpelen dat instructie het allemaal goed vind en dat het paard in het oog springt, overal waar het komt.
maria1990 schreef:Bedankt voor je tips. Ik ga ermee aan de slag.Change3x schreef:KS kan gewoon behandelt worden, dan hebben ze er ook geen last meer van. Mijne heeft een Tildren infuus gehad, werkt top.
Leuk paard TS!
Dankjewel! Mijn Ferrari heeft geen kissing spines dat is ons andere paard. Ik heb zelf 3 rijpaarden.
Snorlex schreef:Ik vind het overigens wel frappant dat een deel van bokt TS “terugpakt” op haar manier van reageren (bekritiseren) in topics.
Werkelijk. Moeten we ons allemaal verlagen tot hetzelfde niveau? Moet een fototopic ook direct een niveau bewijzen?
Blijf er lekker boven staan en geef positieve feedback, zoals de bedoeling is op bokt. Mocht de TS er niet op reageren of het niet met je eens zijn, dan ga je gewoon fijn lekker verder met je leven.