Verder is het netjes hoor, geen opmerkingen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) MyBonfire schreef:Ik heb nu ook de filmpjes gezien.... Ziet er heel goed uit.. maar een klein puntje en dat zijn je handen... Je zet ze een beetje vast. dat deed ik eerst ook en daarom ging Bon alleen maar harder lopen.... Maar ik weet verder niet hoe ze is hoor.. Ik dacht ik zeg het maar even!
zilverster schreef:Wow Laris! Die heb je lekker aan het lopen! Die tweede foto is erg mooi!
Ik zie dat het erg goed tussen jullie klikt en dat jullie verder kunnen komen dan alleen hobbelen in de bak! Probeer niet alleen alles zelf te doen en neem een keer les met Cher. Dan kunnen jullie je nog meer verbeteren!
Je houding is op sommige foto's echt bagger iid! Maar daar kan je aan werken! En je moet maar een andere keer proberen te vliegen want met deze wind is het vragen om ongelukken..![]()
In de vakantie ga ik wel een keer mee en dan ga ik jullie in het echt bewonderen!

(in tot hoeverre ik dat kan
) iwayalover schreef:Leuk paardje is cherrie hee! zo te zien aan haar schuimbekkie heeft ze hard gewerkt
Maar idd voor jou geldt: Pak je teugels wat korter want zo kom je echt met jezelf in de knoop met je handen op je buik
Maar je paardje loopt wel netjes hoor!
Ik zal inderdaad op mijn teugels gaan letten!

Nathalie schreef:Erg mooie foto's Larissa!
Zoals vele al zeiden zijn jullie een hele mooie combinatie. Volgens mij doe je het heel erg goed, ze is een moeilijke pony.
Heb je eigenlijk al heel lang niet meer zien rijden, jammer!
Filmpjes doen het bij mij niet trouwens..?
Ennuh, er al eens overna gedacht om bij de ponyclub te gaan en op wedstrijd?![]()
Fairie"]
[quote="Nathalie schreef:Erg mooie foto's Larissa!
Zoals vele al zeiden zijn jullie een hele mooie combinatie. Volgens mij doe je het heel erg goed, ze is een moeilijke pony.
Heb je eigenlijk al heel lang niet meer zien rijden, jammer!
Filmpjes doen het bij mij niet trouwens..?
Ennuh, er al eens overna gedacht om bij de ponyclub te gaan en op wedstrijd?![]()
Maar ik zal het ff proberen.