Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Berriepi schreef:Ik was niet van plan gewoon op te stappen en te kijken waar het schip strand.
Paard is lief in de hand, loopt aan lange lijnen, en is dan erg werkwillig, ze is ook uitgetest door een voltige team, dat deed ze braaf, maar ook geen correcties van het been.
Als ik haar koop gaan we werken aan de hand en aan het vertrouwen.
Ik ga dit niet in mijn eentje doen, ik heb mensen om mij heen met ervaring die mij graag willen helpen.
janderegelaa schreef:Berriepi schreef:Ik was niet van plan gewoon op te stappen en te kijken waar het schip strand.
Paard is lief in de hand, loopt aan lange lijnen, en is dan erg werkwillig, ze is ook uitgetest door een voltige team, dat deed ze braaf, maar ook geen correcties van het been.
Ik ga dit niet in mijn eentje doen, ik heb mensen om mij heen met ervaring die mij graag willen helpen.
Volgens mij weet ik welk paard dat is. Heel snel laten staan.
Eef_Bam schreef:Ik lees nu dat je er toch gewoon opgestapt bent en er vervolgens half naast hing en hij ook nog ging steigeren uit het niets. Tja wat had je dan verwacht van een paard met zo'n verleden en al een tijd stilstaat. Je hebt mazzel dat je zelf niet gevallen bent en je bezeerd hebt. Er heeft blijkbaar ook al een goede ruiter opgezeten die er ook niets mee kon. TS, ik zou dit paard lekker laten staan en er neit nog eens op gaan zitten.
janderegelaa schreef:Berriepi schreef:Ik was niet van plan gewoon op te stappen en te kijken waar het schip strand.
Volgens mij weet ik welk paard dat is. Heel snel laten staan.
Bizzybijtje schreef:Waarom wil je dit zo graag?
Getup schreef:Zou je haar dan eerst van kop tot staart na laten kijken, voordat je haar koopt?
Neem aan, dat ze nu voor een heel Klein prijsje weggaat?
Roodvos schreef:@Getup: paard staat nu voor ca. 3x slachtprijs op Marktplaats. Dat vind ik voor zo'n paard 3x te veel. Met de helft is dit paard, naar mijn mening, royaal betaald. Want
Lily_Fee schreef:Als je dit paard zo graag wilt (ook al lijkt het mij niet verstandig) neem het paard dan op proef. Nu slachtprijs betalen en twee keer slachtprijs na een maand. Blijkt het paard te gevaarlijk dan terug naar de koper. Willen ze hem niet terug, door als worstje.. blijkt het paard te redden, heb jij een goede deal en zij twee maal slachtprijs extra.
Kortom niemand lijdt verlies en paard krijgt nog een kans.
Nogmaals: ik denk dat je het moet laten. Veiligheid eerst.
Ps: sorry als ik iemand schoffeer met mijn worstjes opmerking. Zij mag natuurlijk ook door als grasmaaier. Maar doorverkopen zou ik echt onverantwoord vinden.