Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AmyPony schreef:Na het tandartsbezoek heb ik een paar dagen met appelbit gereden en dit ging uitermate goed. Helaas was ze hier allergisch voor, het was hèt ideale bit voor haar.
Ik zal eens kijken naar een goede osteopaat in de buurt voor een checkup en eventuele behandeling.
AmyPony schreef:Het bittenprobleem is opgelost.
De osteopaat zal ik erbij halen. Ik zal op internet even uitpluizen welke ik zal laten komen, want volgensmij is de keuze weer reuze. Word vervolgd dus.
trysteffy schreef:AmyPony schreef:Het bittenprobleem is opgelost.
De osteopaat zal ik erbij halen. Ik zal op internet even uitpluizen welke ik zal laten komen, want volgensmij is de keuze weer reuze. Word vervolgd dus.
Als je een osteopaat zoekt en je woont in Noord-Holland kan ik wel iemand advieseren is Heleen slebos.
AmyPony schreef:Denk je daarbij ook dat ze meer eten moet hebben? Ze krijgt nu een bodempje ponybrok. Maar als jij zegt ze moet dikker weet ik nog een goede truc om haar voller te krijgen, mijn verzorgpony was namelijk erg mager en toen zei de veearts dat we hem (best veel kreeg hij) luzerne, pavo 18 plus en een scheutje lijnzaadolie moesten geven.