Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Vriendin van me heeft een maand geleden voor het eerst een wedstrijd met haar eerste eigen paard gereden. Toen zei de jury dat het paard niet goed gebouwd was, waardoor ie te veel op de voorhand liep. Ze hebben er wel geen punten voor afgetrokken omdat dit niet "goed" te krijgen is zeg maar. Bij de tweede wedstrijd is het nog eens gezegd, maar toen zijn er wel punten voor afgetrokken. Denk dat het ook wat aan de jury ligt. Bij springen zou het geen problemen mogen geven denk ik
. lnvdh schreef:Vandaag kreeg ik twee tegenstrijdige opmerkingen te horen... ik wil een recreatieve ruiter worden.. af een toe een b of l proefje met de tijd rijden lijkt me leuk maar geen wedstrijdambities. ook een sprongetje is leuk maar hoeft echt geen meter hoog te worden.. Nu zegt de ene instructrice dat dat niet gaat lukken omdat hij iets overbouwd is en een korte hals dus niet goed aanleuning kan krijgen en de andere instructeur zegt dat hij zo graag wilt werken dat het echt wel mogelijk is.