Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik probeer nu weer echt op mijn zit en armen te letten, en dan met name ontspanning in mijn benen en gedragenheid in mijn handen. Filmpje volgt!
Benen mogen nog stiller, daar werk ik hard aan. Het lijkt nu alsof ik aandrijf, maar ik heb toen dit filmpje werd gemaakt bewust niet aangedreven. Ik laat ze wel echt ontspannen hangen, maar ik klapper mee met het paard. Wel heb ik het idee dat alles al veel ontspannener is. 
Anoniem schreef:Wat een fijn paard!
Als de tijd en de ruimte er is zou ik zeker prive les doen. Bij wie heb je nu groepsles? Ik vond JP erg fijn lesgeven aan m'n vriend destijds met prive les maar het kan natuurlijk ook handig zijn om bij de 'vaste' instructeur een prive les te nemen

JuliaKamm schreef:Super fijn om te zien dat je hem wat meer lengte geeft! Hij loopt gelijk iets ruimer en minder krabbelend!
Jammer dat je geen tijd hebt om privéles te nemen, denk dat er dan echt een heel gaaf paard en gave combinatie uitkomt!
Wel merk ik inderdaad verschil.