Nogmaals, no offence en proficiat met je verzorgpaard
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Probeer toch de achterhand meer te activeren zodat hij zijn benen beter onder zijn lijf gaat zetten en z'n rug nog beter gaat gebruiken. De rug en achterhand zijn vaak ook de moeilijke punten om goed voor elkaar te krijgen bij het friesche paard dus train daar goed op.
Natuurlijk moet je rijden zoals de eigenaar het wil, toch is voor het verhaal hierboven wel heel nuttig voor je... Dit kun je ook met halsverlenger echt wel toepassen.Lenn"]
[quote="RodeoGirl schreef:Suzanne_18: Hardstikke bedankt!!!...Daar heb ik tenminste wat aan i.p.v dat gezeik dat het elastiek eraf moet terwijl het niet mijn paard is en ik hem ook nog niet kwijt wil als verzorgpaard.
RodeoGirl"]
[quote="Vanillia schreef:[
Nee dat niet, maar ik vind dat hij op de uitstapfoto's wel beter (nog steeds niet goed) loopt dan op de gewone rijfoto's..
[/quote]
Krijgen jullie een superopgefokt paard dat steeds als je ietjse teugel geeft gaat galoperen enz dan wel netjes te lopen? Ik ben er nu ook wel achter dat je een paard afbeult door zo'n elastiek maar ik wil mijn verzorgpaard niet kwijt...![]()
Lenn"]
Dat heb je nergens gezegd, alleen hier, dat je je paard niet kwijt wil.
[quote="RodeoGirl"]
[quote="Vanillia schreef:[
Nee dat niet, maar ik vind dat hij op de uitstapfoto's wel beter (nog steeds niet goed) loopt dan op de gewone rijfoto's..
[/quote]
Krijgen jullie een superopgefokt paard dat steeds als je ietjse teugel geeft gaat galoperen enz dan wel netjes te lopen? Ik ben er nu ook wel achter dat je een paard afbeult door zo'n elastiek maar ik wil mijn verzorgpaard niet kwijt...![]()
joyce B schreef:Hé Jildau, dat is in elk geval geen luie Fries!!! Zal mijn instructeur verbazenNatuurlijk moet je rijden zoals de eigenaar het wil, toch is voor het verhaal hierboven wel heel nuttig voor je... Dit kun je ook met halsverlenger echt wel toepassen.
Heeft je klasgenootje ook les? Misschien is er wat te regelen dat jij ook (op eigen kosten) kunt lessen? Want niet alleen door vaker te rijden leer je bij met een verzorgpaard, maar vooral ook door goed les te nemen alleen of in een klein groepje!
Veel plezier met rijden, en met zo'n paard kun jij een hele tijd toe!