Hopelijk heb je hier wat aan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Yasmine_ schreef:Vanaf de filmpjes lijkt het alsof jij jezelf omhoog werkt vanuit jouw zit ipv dat je door druk op de beugels kan afzetten. Alsof het heel veel moeite kost om licht te rijden ipv dat het automatisch gaat. Hierdoor ziet het er geforceerd en hoog uit, hoe is de druk voor jouw gevoel op de beugels? voelt het alsof je je benen lang maakt?
xChanelx schreef:Ik heb het idee dat je inderdaad te 'mooi' wilt rijden.
Het valt me op dat je rug wat hol is, misschien speelt dat mee?
De tip van het doorzitten-lichtrijden-doorzitten vind ik een goede. Probeer dan bewust aan ontspanning te werken, in plaats van aan aanspanning.
Resistance schreef:_Yasmine_ schreef:Vanaf de filmpjes lijkt het alsof jij jezelf omhoog werkt vanuit jouw zit ipv dat je door druk op de beugels kan afzetten. Alsof het heel veel moeite kost om licht te rijden ipv dat het automatisch gaat. Hierdoor ziet het er geforceerd en hoog uit, hoe is de druk voor jouw gevoel op de beugels? voelt het alsof je je benen lang maakt?
Ik heb inderdaad niet echt een druk op mijn beugels. Ik sta er niet echt in. Het voelt ook eigenlijk alsof m'n voeten een beetje los zitten... maar het kost absoluut geen moeite om licht te rijden. Dat is het punt. Het voelt niet alsof ik mezelf omhoog druk ofzo.
KoudbloedKim schreef:Ik vind het tweede filmpje het netste, daar zie ik echt helemaal niks geks aan.
Wat me opvalt is dat je in een soort stoelzit zit, maar niet helemaal.
Je lijkt je rug schuin naar achteren te steken en dat is toch ook een talent op zich!
Ik denk zelf dat als je je onderbenen iets terug legt en je bovenlichaam iets naar voren buigt voor je gevoel, je houding een heel stuk zal verbeteren.
bigone schreef:Haal het boek, Verlichte Rijkunst van Heather Moffet uit de bieb, lees en leer en pas toe.