Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
noekiee18 schreef:Hij is door andere kopers voor mij gekeurd het keuringsrapport zat er nog bij. Hij heeft wel cornage maar dat is hierbij niet het probleem. Vandaag weer gereden met het nieuwe bit. En hij bleef weer stug volhouden om zijn hals gestrekt te houden. Veel overgangen gereden van stap naar draf en andersom en hele kleine stukjes wat meer nageefelijk. Met stilstaan staat hij er ook onwijs aan te sjorren dus het lijkt mij niet dat er echt pijn in de mond is anders trek je er niet zo aan lijkt mij?
smileydees schreef:Ik denk eerst maar bij het begin beginnen. Hoe oud is je paard, hoe lang heb je hem al, is hij onlangs verhuisd? Wij hebben zelf een mega sensibel paard waarbij we geleerd hebben het total plaatje, hoe klein ook te bekijken. Onze dame heeft bv ook liever een smallere neusriem dan een brede. Het kan van tanden komen, het kan uit rug komen, het kan van benen komen. Allergie. Zoveel mogelijkheden. Goed nadenken over alles en op die manier alvast wat uitsluiten. Dan op zoek naar de juiste behandeling.
maralyn schreef:_lotteeee schreef:@ maralyn.
Ben je op zoek naar echt rubber of meer de kunsstof appelbitjes/ happy mouth.
Gebroken of ongebroken?
Ongebroken.
15 mm de max.
Als vervanger van de bomber happy tongue. Mag ik nml niet mee starten.