Nonny @ Work (had geen zin!)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 00:01

Ow dank u!!!! leuk een profiel bezoeker!!!

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 00:08

kwijl!!!!:D

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 10:39

Wat een prachtig beest zeg, als ze straks wat verder getraint is zal ze nog mooier worden.
Ik wil dan nog wel eens nieuwe foto's zien

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 11:50

Jammer dat er zoveel spikkels door heen zitten, voor de rest ziet het er goed uit Haha!

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 12:00

Leuk paardje! Ziet er goed uit. Ik denk dat als ze wat meer getraind is dat ze van zelf wel ontspannen gaat lopen hoor! En dan wordt het heus wel wat! Het beestje ziet er mooi uit vind ik.

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 13:07

Marrie"]
Leuk paardje! Ziet er goed uit. Ik denk dat als ze wat meer getraind is dat ze van zelf wel ontspannen gaat lopen hoor! En dan wordt het heus wel wat! Het beestje ziet er mooi uit vind ik.
[/quote]

[quote="Jolynn schreef:
Wat een prachtig beest zeg, als ze straks wat verder getraint is zal ze nog mooier worden.

Uhm, hoeveel verder willen jullie dit dier nog getraind zien dan? Ze loopt Z2 als ze niet een baaldag heeft... Haha!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 17:03

Carlaa"]
[quote="Marrie"]Leuk paardje! Ziet er goed uit. Ik denk dat als ze wat meer getraind is dat ze van zelf wel ontspannen gaat lopen hoor! En dan wordt het heus wel wat! Het beestje ziet er mooi uit vind ik.
[/quote]

[quote="Jolynn schreef:

Uhm, hoeveel verder willen jullie dit dier nog getraind zien dan? Ze loopt Z2 als ze niet een baaldag heeft... Haha!
[/quote]

Idd deze pony is opd etop van haar carriere ik ga er zo weer heen en dan hoop ik dat ze beter loopt en dat ik een ftootoestel kan rippen van eimand Haha!
Dan zullen jullie kwijlen!!

Haha!:D:D

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 17:48

Ik ken Wouter niet, en ook zijn of jullie manier van rijden niet, maar deze foto`s geven er niet zo`n fantastisch beeld van weer... Inderdaad overal verzet, en hetgene wat je "aan de teugel" noemt (ik meen de stapfoto) is ook geen "aan de teugel". Ze vind het duidelijk niet leuk! Als mijn paard zo lang niet gelopen heeft, vraag ik er ook niet veel van, maar doe ik wat ontspannen rondjes vwnw met wat overgangen en that`s it...

Gangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 18:33

Heej,

Wat een bekende bak!!! *LOL* Ik vind het wel mooie fotos, alleen idd beetje slechte kwaliteit, dat is wel zonde. Paardje loopt echt wel netjes!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 18:36

Ben het met Koortje eens, ziet er niet uit! Je kan alleen inspanning krijgen als je een grote mate van ontspanning hebt......... en die ontspanning mis ik! Werk daar eerst wat meer aan en dan zal je zien dat het verzet ook weg gaat

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 19:44

Nou de dage rna ging het zoals gewoon lijk weer suepr.. zal er even bij vermelden dat mijn apardje is verhuist dus alles is nieuw.. ze staat te koop die jongen heetf minder tijd omdat ze nu verder weg staat dus moet zijn tijd ook nuttig benutten.. NOGMAALS zo loopt ze normaal niet.. anders had ik die jongen echt geen 3 jaar op men shceetje laten rijden

Gewoon een rotdag!!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 21:23

Ik snap niet waarom jij zulke foto's op bokt zet!! Ik zou me kapot schamen als ik zulke foto's van mezelf er op zet........ Ik ken Wouter, toen ik heb bij ons een paar keer heb zien rijden was dat heel netjes OK dan! Ik heb ook wel eens een dag dat het niet gaat, maar zet daar dus geen foto's van op internet... Denk ook dat hij dit niet erg op prijs steld.. Fijne reclame voor hem

waarom verkoop je Nonny? rijden gaat toch goed?

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 21:26

[quote="liberty"]Ik snap niet waarom jij zulke foto's op bokt zet!! Ik zou me kapot schamen als ik zulke foto's van mezelf er op zet........ Ik ken Wouter, toen ik heb bij ons een paar keer heb zien rijden was dat heel netjes OK dan! Ik heb ook wel eens een dag dat het niet gaat, maar zet daar dus geen foto's van op internet... Denk ook dat hij dit niet erg op prijs steld.. Fijne reclame voor hem

Nou er staan honder keer meer foto's op van dat et goed gaat dus wat dat betrefd.. en ik wete dat je wouter kent.. weet ook wie jij ebnt.. wouter vind het ook niet leuk mar et mag wel van hem.. maar het is en blijft mijn paard en aangezine ik bijna geen foto's heb dat ik er zelf ozit dan maar met wouter.. en de echte kenner wetenw el dat nonny hier gewoon ene baaldag heeft anders zou hij nooit Z2 rijden!!
Dus...

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 21:27

liberty schreef:

Wouter is 18 geworden!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 21:27

Ik had eerlijk gezegd het zelfde idee als Liberty, alleen dan meer vanuit het verkoop oogpunt bekeken.
Vind dit niet zulke representatieve foto's van jouw paard.

Een rotdag heeft iedereen wel eens, maar in dit geval is het commercieel gezien niet zo verstandig om daar momentopnames van te plaatsen.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 21:30

MirZam"]
[quote="liberty schreef:

Wouter is 18 geworden!
[/quote]
Maar jij rijd er toch ook mee Verward

En wat sjuimpje zeg ook, niet erg slim om te plaatsen als je haar wilt verkopen...

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 21:33

ik verkoop haar niet hier.. ze gaat via een betere weg.. maar ik rij haar niet.. op de foto's zat ik er ff op nadat wouter gereden had..

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 21:39

Waarom plaats je uberhaupt rottige foto`s?
Als ik foto`s op Bokt of elders neerzet, is het om leuke, fijne of ontspannen momenten te laten zien, of momenten waarop het echt goed gaat. Foto`s van gevechten, verzet en vervelend gedrag hou ik lekker voor mezelf, zoiets werd ook wel "de vuile was binnenshuis houden" ofzoiets genoemd...!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 21:42

Ja kan ik mee voorstellen dat somiige mensen dat dnekenn maar aanegzine nonny bijna nooit zulk verzet l;evert is dit appart en ook dat wilde ik welles laten zien... omdat bijna iedereen zegt dta nonny een automaat is.. NOU DAT IS ZE DUS NIET!!!

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 21:43

Kan je ook normaal schrijven svp?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 21:48

Ach, ik zie ze nog weleens heel wat beroerder voorbij komen.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 21:50

Dus...?

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 23:05

Koortje schreef:
Dus...?

over normaal schrijven gesproken...

Maar ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt.. alsof ik geenf oto's mag plaatsen waarop bewezen wordt dat de ruiter dus echt wel moet werken voor het reslutaat en zoals meerdere reacties al zeggen bij ieder werkend paard komt welleens verzet kijken..

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 23:15

Ben het met GK en Koortje eens. Niets aan toe te voegen.

Verder zie ik het probleem niet van het plaatsen van 'mindere' foto's. Mogen mensen niet zien dat het ook eens minder kan? Hij zit er zowieso niet representatief op maar ook hij kan een 'mindere' dag hebben toch? IS toch niets mis mee? Met het plaatsen van foto's zie ik dat probleem ook niet zo. Geen schande hoor. Foto's of niet, iedereen weet dat niemand het perfect doet Knipoog

Vind het zelfs een beetje dapper dat ze het durft. OK dan! .

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 23:23

Ach ja tis duidelijk dat iedereen een andere mening hierover heeft.. mar iki vind dat je mensen in hun waarde moet laten en niet beginnen te zeggen dat ze normaal moeten schrijven omdat ze iets met hoofdletters zetten om het meer aandacht te geven.. maar goed...
Ik stel me niet vijandig op tgeen niemand, maar daar krijg je zo toch we de neiging toe.. ook wel appart dat sommige mensen wouter wel netjes vinden zitten en andere zeggen dat ie totaal niet representatief zit.. zal ook wle een kwestie van smaak zijn dan..