Maar leuke foto´s hoor!
groetjes, Primadonna
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en ook voor de tips natuurlijk 
laat mij maar lekker de bossen ingaan, das een betere combinatie
liza van loon"]
Ik vind het niet eens zo erg hoor. Ik had echt erger verwacht zoals je altijd zit te zeuren't blijft een leuke pony
[/quote]
dat ben ik met je eens![]()
[quote="iwayalover"]
Ik vind het er helemaal niet zo fout uitzien hoor! Kijk het kan natuurlijk altijd beter maar je zegt dat jullie nooit dressuur rijden en voor iemand die nooit dressuur rijdt vind ik het er best goed uitzien!
Leuke pony hoor!
Maar wat je ook voor onderdeel rijdt. Blijf wel rechtop zitten!
Nou ben ik eigenlijk wel benieuwd wat je dan met haar doet. recreatief ofzo?
[/quote]
Ik rij echt amper in de bak, en ga ik in de bak dan meestal springen (de hindernissen staan nu alleen binnen)
Laatst nog les gehad van petri, dat ging ook wel goed.
Eigelijk gaan we altijd de bossen in, soms daar es springen over een boomstam of dressuur (aan de teugel, stelling, strekken enzo)
Maar het blijft een draver en die zijn toch het best als recreatiepaardjes![]()
[quote="Chiqa"]
Ik vindt het er niet zo erg netjes uitzien! je zit erg voorover, waardoor zn achterhand er niet netjes en mooi onder komt, en je kijkt de hele tijd naar zn hoofd.
Tevens mis ik....het sperriempje? Kwijt?
[/quote]
nee niet kwijt ik rij gewoon altijd zonder. We rijden altijd met lange teugel dus om dan zo'n sperriempje om te doen zie ik niet zitten en daarbij gaat het toch nog net erger als ik hem om heb![]()
ze vind het verschrikkelijk namelijk
[quote="cinv"]
Nee positief zijn ,zo slecht is het niet en u paardje ga goed, je rijd hem goed..gewoon moest je nie naar die grond kijken beneden hé en u hoofd recht houden en zo ver mogelijk naar voor kijken zouden u schouders volgen en u zit zou heel goed zijn
succès met je paardje !
[/quote]
dankje![]()
[quote="PrimaDonna"]
Hahahaaa, de één rijdt kegeltjes de ander rijdt om mols-hopen!![]()
Maar leuke foto´s hoor!![]()
groetjes, Primadonna
[/quote]
erg he die molshopen
als het goed is komt van de lente de mollenvanger weer, want het is echt zo irritant
[quote="Rinske schreef:Ik vind het er best netjes uitzien hoor! Het enige puntje dat ik zou zeggen is dat je een beetje meer rechtop mag zitten. Voor de rest ziet het er goed uit hoor. En je benen afsteken valt wel mee, misschien als je je beugels een gaatje korter doet dat het minder wordt?

Haffielover schreef:Gave fotos hoor!!
Niet zo negatief doen...Ik vind et er mooi uitzien.![]()
Wel een heel mooi zadel hoor.
Wat voof eentje is t??

orionneke"]
Nou je gaat toch vooruit dat is het belangrijkste!! Ow ja wel contact houden met de mond anders kan ze niet dalen in het hoofd ook al doe je dat met je benen, ze moet wat druk hebben....
Succes ermeer he!
[/quote]
dankjegaat zeker lukken
![]()
[quote="Margje"]
Nou, dat valt me alles mee!!! Ziet er best leuk uit. Ik zou alleen niet je beugels korter doen, dan wordt het misschien makkelijker om je benen ín de houding te dwingen, maar voor een ontspannen zit is het niet echt bevordelijk. Het kwam mij tenminste niet voor alsof je ze te lang had.
Het is heel goed dat je haar op je benen naar beneden wil rijden, maar dat gaat zo niet lukken! Als jij iets contact houdt met de mond wel, dan rijd je haar met je benen naar voren, maar bij het naar voren gaan komt ze dan vanzelf je hand tegen. Op die manier kan je haar laten nageven, van achter naar voren rijden dus.
[/quote]
hmm dus dan hoef ik verder niks met mn handen te doen, alleen contact houden, dus niet knijpen of weet ik veel? dat vraag ik me eigelijk al heel lang af![]()
bedankt voor de tip![]()
[quote="Laurakeuh"]
Nou eh, je ziet er toch helemaal niet slecht uit op je paardje?![]()
Ik vind,dat als je nooit dressuur rijd, je er best goed op zit![]()
Mooie foto's !! en een heeeeeel mooi paardjuh !!!![]()
xx kusssss
[/quote]
thnx
ook namens starlight zelf
[quote="Teake schreef:je moet niet zo negatief over je zelf doen want je kan best goed rijden maar je moet goed op je houding letten en de schouders naar achteren. dan komt het allemaal wel goed.![]()
mijn pony is superrrr gaaf![]()
en de paarden ben ik gewoonop