Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xEverred schreef:Wat een ontzettend leuk paard om te zien en je rijdt haar echt heel erg vriendelijk! Het ziet eruit alsof het rijden echt appeltje eitje is, erg leuke combinatie. Nog een glimlach erbij en je bent compleet(Het moeilijkste wat er is, lachen tijdens het concentreren van het rijden
)
Gruis schreef:Knappe combinatie en echt een waanzinnig fijn beeld, wat zijn jullie plannen voor de toekomst? Gaan jullie nog starten?
Hoewel in het halsstrekken het neusje voor het beeld inderdaad iets meer eruit mag, is op de foto heel duidelijk te zien dat ie gewoon nog bij elkaar is. Achter blijft er gewoon hartstikke lekker bij, hij komt zeker niet achter de teugel, dus op zich helemaal niet iets om je zorgen over te maken.
S_en_Z schreef:Ja, ik ga haar sws een paar x HC starten zodat ze lekker kan rondkijken op vreemd terrein met andere spanningen/omgeving.
Dan gaat de eigenaresse haar selectiewedstrijden starten in de B en daarna ga ik ook officieel starten waarschijnlijk.
Weet alleen nog niet welke klasse ik in wil beginnenen ook niet hoe lang/vaak ik haar zal starten (ligt een beetje aan de wensen/situatie thuis)
We zullen zien!
S_en_Z schreef:Ik kan het wel, als het goed is ontvang ik zondag foto's van het rijden afgelopen maandag. Als het goed is zitten daar een paar vrolijke foto's bij.
Al moet ik toegeven dat ik meestal wel serieus kijk hoor. Meer dan eenkrijg je meestal niet
(zoals op galop en draffoto)
Ik lach vaak wel (soms lach ik paardlief ook hard uit) als ik "rare" dingen uit haal met haar. (Bijv. De houten stoel langs de baan die ze "eng" vind in de baan zetten en er dan naartoe en omheen oefeningen doen enzo) als ze dan heel kijkerig reageert of er eerst 10x langs loopt en de 11e x ineens opzij stapt vind k dat altijd grappig
Ik ben gewoon een beetje gek.
Niniane schreef:Wat een prachtig paard heb je!![]()
En wat wordt ze ook fijn en vriendelijk gereden. Voor nog zo'n jong dier ziet het er ook echt uit alsof het haar weinig moeite kost, wat natuurlijk het beeld is dat je het liefste ziet.![]()
Ben wel fan hoor. Machtig mooie merrie.