Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Murosch schreef:Babootje, ik wil kijken of er iets in haar rug vast zit, want dat is waar ik aan denk. Kreupel is ze niet en ik weet dat jij daar anders over denkt, zoals we over meer dingen van mening verschillen.
Murosch schreef:Ik heb er niet veel trek in om hier een welles-nietes discussie te gaan voeren, maar nogmaals, onze meningen verschillen. Jij vindt mijn paard kreupel, ik vind dat niet.
dresjoepie schreef:Mursoch heb je les?
Waarom deze vraag omdat ik het idee heb dat je zelf ook geen flauw idee meer hebt wat je moet doen welke weg te volgen Dit maakt het voor jezelf en je paard echt niet gemakkelijk
Het lijkt me dat als je regelmatig les hebt je niet aan bokt hoeft te vragen wat beter is
Verder ben ik het er wel mee eens dat er iets niet lekker zit bij het paard Een bloedonderzoek icm een kreupelheidsonderzoek lijkt me geen overbodige luxe
Misschien kun je haar zelf eens op het harde longeren kijken of je verschil ziet
Murosch schreef:Ik begrijp niet waarom je je mening zo probeert door te drukken.
Babootje schreef:Murosch schreef:Ik begrijp niet waarom je je mening zo probeert door te drukken.
Het is maar een advies. Van iemand met genoeg ervaring op de lat om dat te kunnen geven.
Dat kun je ter harte nemen of niet. Aan jou de keuze.
De enige reden waarom ik dit blijf zeggen is de volgende.
Ik heb nu heel wat topics van jou voorbij zien komen met foto's van een paard dat met dat alle vezels in haar lijf uitstraalt dat ze het niet naar haar zin heeft. Het hele lichaam, spanning, hoofd, oren in de nek.
De filmpjes idem dito.
En je bent nu al zo lang bezig - met alle goede bedoelingen - maar zonder het gewenste resultaat.
Ik zie nog steeds foto's voorbij komen van een paard dat jou duidelijk iets wil vertellen.
De enige foto met een andere uitstraling, is de foto waar ze - onbelast - in de camera kijkt.
En de foto in het bos (wat ze mogelijk zo leuk vindt dat ze door pijn heen loopt).
En dat raakt me. Voor het paard. Betrokkenheid dus. Geen mening doordrukken.
Succes ermee verder.
Babootje schreef:Murosch schreef:Ik begrijp niet waarom je je mening zo probeert door te drukken.
Het is maar een advies. Van iemand met genoeg ervaring op de lat om dat te kunnen geven.
Dat kun je ter harte nemen of niet. Aan jou de keuze.
De enige reden waarom ik dit blijf zeggen is de volgende.
Ik heb nu heel wat topics van jou voorbij zien komen met foto's van een paard dat met dat alle vezels in haar lijf uitstraalt dat ze het niet naar haar zin heeft. Het hele lichaam, spanning, hoofd, oren in de nek.
De filmpjes idem dito.
En je bent nu al zo lang bezig - met alle goede bedoelingen - maar zonder het gewenste resultaat.
Ik zie nog steeds foto's voorbij komen van een paard dat jou duidelijk iets wil vertellen.
De enige foto met een andere uitstraling, is de foto waar ze - onbelast - in de camera kijkt.
En de foto in het bos (wat ze mogelijk zo leuk vindt dat ze door pijn heen loopt).
En dat raakt me. Voor het paard. Betrokkenheid dus. Geen mening doordrukken.
Succes ermee verder.