Voor het eerst samen op bokt! Thuis M1 oefenen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

z3rTjuhH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-16 14:47

Ben ik weer! even een paar daagjes niet gekeken hihi.

@MarjanB: Ik ben zelf in behandeling geweest bij een osteopaat omdat ik veel moeite had met me bekken te kantelen en veel last heb van me whiplash in me nek. Dit heeft ook zeer zeker geholpen en daardoor zal ik nu niet zo snel gelijk naar de fysio gaan vanwege de ostepaat. Wil het nu zelf weer even oppakken, omdat het nu vooral oude gewoontjes afleren is. Mocht ik weer vast blijven zitten, letterlijk en figuurlijk, is de fysio inderdaad een goeie tip!

@Pantarhei: Inderdaad! is echt super fijn zo samen en ook erg gezellig.

@Heleenn: Ik heb ze nou juist een gaatje langer gedaan hahaha zal je net zien. In het laatste filmpje heb ik ze op me oude maat waardoor ik ze nog sneller optrek. Ik heb de neiging om heel erg me benen op te trekken en daardoor heb ik inderdaad af en toe te weinig steun. Dit word al beter zodra ik me hakken uitdruk en niet me benen op trek (komt omdat ik snel me bovenbenen aanspan). Over het scheef gaan heb je zeker gelijk, ik heb nog wat moeite met me buitenteugel vooral linksom. Dit is een punt wat ik heel moeilijk vind,heb vaak te weinig contact aan de buitenkant en soms teveel aan de binnenkant. Het gaat al veel beter maar soms verlies ik het inderdaad. Spanning in me armen heb je zeker gelijk in, moet meer meebewegen in plaats van star blijven zitten. Ook moet ik meer mee borstbeen naar voren brengen en wat trotser zitten. Hier zijn we nu mee bezig om dat te fikse. Dankjewel voor je complimenten en je tips!
Het laatste filmpje is van de wedstrijd in mei daar ging het ook wat minder vergeleken met nu (het eerste filmpje), ik verloor der vaak en ook in de middendraf. Pff paardrijden is soms zo moeilijk haha :') .

@xSlvna: Bedankt voor je tip van het achteruit fietsen, dit werkt echt zo goed! kan het nog niet heel lang volhouden omdat ik dan in oud gedrag weer val uiteindelijk, maar het werkt echt! Dus ook daar zit vooruitgang in, super bedankt *\%/* .