Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Oakland1990 schreef:Hij verzameld dus wél maar houdt het niet vol. Om dan lang en laag rondjes te gaan draven lijkt mij op dat vlak niet zinnig. Hij is verder in orde op elk gebied. Zadel wordt morgen gecontroleerd want dat was ook weeral een klein jaar geleden.
Oakland1990 schreef:Hij verzameld dus wél maar houdt het niet vol. Om dan lang en laag rondjes te gaan draven lijkt mij op dat vlak niet zinnig. Hij is verder in orde op elk gebied. Zadel wordt morgen gecontroleerd want dat was ook weeral een klein jaar geleden.
MCE schreef:Oakland1990 schreef:Hij verzameld dus wél maar houdt het niet vol. Om dan lang en laag rondjes te gaan draven lijkt mij op dat vlak niet zinnig. Hij is verder in orde op elk gebied. Zadel wordt morgen gecontroleerd want dat was ook weeral een klein jaar geleden.
mentaal is het al moeilijk genoeg om die krachtraining te MOETEN doen, afwisselen of zoals Danielle Heijkoop in de laatste hoefslag schreef:
Als je altijd in één houding traint, krijg je ook maar op één plaats spieren
Geen enkel paard wordt er beter van om alleen in de wedstrijdhouding te lopen
afwisselen levert vaak meer op.