bobje26 schreef:Ademen.. Ik weet niet hoe vaak of hoe je les krijgt maar de merrie mag veel meer lucht van voren krijgen.
Elke pas zaag je haar naar beneden voor mijn gevoel en dit merk je dus in haar scheeflopen, niet de hand willen volgen, boos zwiepen met haar staart..
Ik snap dat jullie een nieuwe combinatie zijn, maar als je er schrik van hebt om op een loperig paard te rijden, is het dan wel een juiste match?
Op 3;49 tot 4;00 zie je dat ze geen idee heeft wat je bedoelt en ze staat haast stil, je hulp is hier echt het tegenover gestelde van wat zij verlangt van jou volgens mij...
Als je de andere reacties las zou je kunnen zien dat ik pas vanavond mijn eerste les met haar rijd. Ik zaag haar zeker niet naar beneden, ze komt juist heel gemakkelijk rond en ik moet enkel mijn hand sluiten om mijn tempo te verlagen & niet om haar in die houding te krijgen. Het was ook maar de 3e x in de piste en de eerste x zonder ander paard, ze volgt de hand best goed (het zijn ook maar bepaalde momenten in het filmpje & in- en uitdraven zit hier niet in). Ik heb niet persé schrik op een loperig paard maar wel als zij in haar drukte bang wordt in die piste die ze nog niet kent. We zijn inderdaad nog niet goed op elkaar afgestemd maar de vorige eigenaresse gaf ook aan dat zij dezelfde problemen had in het rijden in het begin. Ik moet nog veel leren met haar & in het algemeen maar ik hoop toch dat de reacties niet zo streng blijven want het is best een moeilijke dame en dit is maar het beeld na enkele keren, in een nieuwe omgeving & met nog geen reflectie van lesgeefster gehad. Hier begin ik dus wel mee, vanavond zelfs.