Par @ Work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 12:14

Ziet er leuk uit.
Dat blauw staat trouwens erg mooi vind ik OK dan!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 13:56

Odin schreef:
Leuke foto's hoor, mooie Haf ook!
Ik vraag me alleen af waarom je geen chaps draagt over die bijpassende babyblauwe kniekousen? Verward Lijkt me toch een stuk veiliger, en lekkerder rijden ook.

Veiliger? Geen flauw idee, dat je er beter en lekkerder mee rijdt heb ik idd gehoort.
Maar ik heb ze dus niet omdat ik hele brede kuiten heb en de enige die dan lekker zitten zijn zo duur dat ik nog even door spaar en dan gelijk laarzen op maat laat maken Haha!

De goedkopere worden in een maat groter ook gelijk zo'n stuk langer dat ze over mijn knieen komen want heb ook nog eens korte beentjes, maar dat valt niet zo op he Tong uitsteken

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 19:07

Sily"]
[quote="Odin schreef:
Leuke foto's hoor, mooie Haf ook!
Ik vraag me alleen af waarom je geen chaps draagt over die bijpassende babyblauwe kniekousen? Verward Lijkt me toch een stuk veiliger, en lekkerder rijden ook.

Veiliger? Geen flauw idee, dat je er beter en lekkerder mee rijdt heb ik idd gehoort.
Maar ik heb ze dus niet omdat ik hele brede kuiten heb en de enige die dan lekker zitten zijn zo duur dat ik nog even door spaar en dan gelijk laarzen op maat laat maken Haha!

De goedkopere worden in een maat groter ook gelijk zo'n stuk langer dat ze over mijn knieen komen want heb ook nog eens korte beentjes, maar dat valt niet zo op he Tong uitsteken
[/quote]

Ik heb in ieder geval altijd geleerd (en zeg dit ook tegen iedereen bij ons die zonder chaps rijdt) dat het veiliger is om MET te rijden, waarom weet ik eigenlijk niet precies besef ik nu! Knipoog

Ik had inderdaad niet gezien dat je korte beentjes had! Knipoog

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 19:18

Baby Blauw! Tong uitsteken
Staat echt super mooi! *LOL*

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 19:22

Odin schreef:

Ik heb in ieder geval altijd geleerd (en zeg dit ook tegen iedereen bij ons die zonder chaps rijdt) dat het veiliger is om MET te rijden, waarom weet ik eigenlijk niet precies besef ik nu! Knipoog

Ik had inderdaad niet gezien dat je korte beentjes had! Knipoog

Rij wel met speciale schoenen omdat dat veiliger is, en met cappie....chaps eh...tegen slijtage en voor een betere beenligging *stiller*
Ga nu wel informeren hoor, misschien hebben ze wel babyblauwe chaps Haha!

De rest bedankt voor de complies, zal ze allemaal doorgeven aan Par kan ze nog wat meer naast haar ijzertjes gaan lopen Tong uitsteken

Mrietjesueel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 19:32

Very nice haflingert! Cool

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 20:45

Sily schreef:
Ga nu wel informeren hoor, misschien hebben ze wel babyblauwe chaps Haha!

Ze hebben wel babyblauwe chaps bij o.a. divoza Haha! Alleen of ze ook in jouw maat zijn dat weet ik niet.
Veiliger met chaps...niet echt denk ik, alleen een stillere beenligging.