Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
har166 schreef:Ik heb het ook. Het is niet hetzelfde als gewone kramp in je kuiten of je hele onderbeen omdat je laarzen te krap zitten, het is echt alleen aan de buitenkant en straalt door naar de enkel. Ik heb het in alle gangen maar niet op alle paarden. Hierdoor komt het denk ik meer door het type zadel of bouw van het paard waardoor ik een verkeerde druk krijg. Ik heb er pas sinds twee jaar last van en rij 21 jaar. Als ik kan dan rij ik met endurance beugels met een korf, dit zijn brede beugels waardoor je de houding van je voet wat meer kunt afwisselen.
Sjira schreef:Hoe is het met je rug? Heb je wel eens last van je rug/heup/bil?
ik heb er ook erg veel last van gehad. Heel irritant. En ook heel veel geprobeerd qua beugels etc. Bleek achteraf uitstraling te zijn vanuit mijn rug...
powerhorse2 schreef:Inoterry
Wat voor soort magnesium slik je? Ik werd vroeger regelmatig wakker van de kramp in mijn kuiten en ben magnesiumoxide gaan slikken. Dat hielp wel iets, maar het probleem bleef. Nu slik ik al een paar jaar magnesium citraat en heb er geen meer last van. Overigens drink ik ruim 2 liter per dag
DonCamillo
Een voetenbadje met magnesiumolie/vlokken werkt geweldig.
Waar koop je dit of is het op recept bij huisarts?
Overigens drink ik ruim 2 liter per dag ik mag aannemen dat je dit mengt met water ipv puur 2 liter drinkt?
har166 schreef:Ik heb zo'n dokter die dan zegt ' als je er last van hebt tijdens het rijden moet je maar niet meer rijden'. Ben benieuwd wat de jouwe zegt
xxxmh schreef:Net weer gereden en weer zoveel pijn gehad.. Helaas omdat We hard aan het trainen zijn voor het nk carrousel kan ik niet zomaar even stappen en moet ik dus Door rijden met deze pijn..
Morgenochtend maar de dokter bellen want dit wordt alleen maar erger
AlwaysH schreef:xxxmh schreef:Net weer gereden en weer zoveel pijn gehad.. Helaas omdat We hard aan het trainen zijn voor het nk carrousel kan ik niet zomaar even stappen en moet ik dus Door rijden met deze pijn..
Morgenochtend maar de dokter bellen want dit wordt alleen maar erger
Rijd je met Nathalie carrousel? Of met Kim? Volgens mij heb ik jullie wel eens samen iets zien doen. Even terzijde.
Ik hoop dat je Dokter het aardig houdt, die van mij heeft me ook door gewezen naar de Fysio!
AlwaysH schreef:Door die streken van Ray heh ik ook last van de zijkant van mijn kuit. Met rijden zaterdag deed dat pijn... moest mezelf echt doorzetten. Ik heb zo'n idee dat dit ongeveer is waar je last van hebt..