Aan de nagefelijkheid werken we momenteel! Alleen is Baloe verrekte sterk, en dat leverd soms wat probleempjes op! Als ik tevele met mijn hand aan hem kom, omdat hij moet blijven draven ipv galopperen (zie ook longeerfoto's hier, Baloe wilde alleen galop, ik vond dat niet nodig.)
En verder is Baloe een paard wat een hekel heeft aan de bak. Maar aangezien het nu zo snel donker is gaan we het bos niet in, i moet ook gewoon naar school enzo
Maar 2 dingen weet ik zeker: Baloe heeft geen pijn, en hij vind het rijden zeker heel erg leuk.Zie verder ook het verhaal van renske. deze foto's zijn gemaakt in de 1e 5 minuten dat we erop zaten, dus vandaar zn sjaggie kop, meneer wilde niet draven

Iets later hebben we nog balkes gedraaft met hem, dit vond hij wel toppie! gfelijk een stuk meer rust.
Verder hoor je mij niet zeggen dat er niks weg komt van zn ataxie, tuurlijk wel, maar hij heeft geen pijn, maar hij is jong, en af en toe lekker in protest, niet voor niets puber he

ik rijdt hem de laatste tijd ook te weinig, klopt, maar ik vind de bak te zwaar om 2 a 3 (of vaker) per weke in te trainen, en de bak naar het bos, daar kunnen we nu niet heen, ivm vroeg donker. Verder rijdt ik ook les met Baloe, en daar is nog nooit gesuggereerd dat hij eventueel pijn zo kunnen hebben, alleen maar dat hij vreselijk protesteerd tegen mijn hand, been gaat momenteel wel goed, was hij in het begin heel erg tegen...