Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Imre schreef:Hoe ver zit je bij Groningen vandaan Gruis? Ik wil best een keer langskomen om je te helpen met wat dingen aan je houding te verbeteren, zodat je het paard nog wat beter kan begeleiden. Als je me er niet voor betaalt is het geen les, toch?!(centered riding instructeur)
Vlasta van der Veen raad ik ook aan als tandarts en dierenarts.
Gruis schreef:Een slof ben ik echt anti anti. Maar verwacht eigenlijk niet dat het nodig is.
mrie schreef:Maar Babootje, zou je voor dit doel dan ook niet een simpele elastiek, martingaal of nog beter een gogue kunnen gebruiken dan een slof. Wat heeft een slof meer?
sneeuwpop schreef:mrie schreef:Maar Babootje, zou je voor dit doel dan ook niet een simpele elastiek, martingaal of nog beter een gogue kunnen gebruiken dan een slof. Wat heeft een slof meer?
Die hulpmiddelen die jij aan geeft zet je vast. Een slof kun je in je hand snel loslaten en/of strakker pakken.
Dat is het grote verschil en werkt dus heel anders.
mrie schreef:Maar Babootje, zou je voor dit doel dan ook niet een simpele elastiek, martingaal of nog beter een gogue kunnen gebruiken dan een slof. Wat heeft een slof meer?