Ik weet dat er erg veel mensen zijn die erg tegen hulpteugels zijn... maar ik heb toendertijd echt wel goed nagedacht over wat ik wilde... en voor mij was de thiedeman de beste oplossing... net wat xkatleentjex zegt... ze is zo gigantisch sterk dat ik soms even extra kracht nodig heb... hiervoor heb je toch het meeste aan de thiedeman lijkt mij...
Ik denk dat jullie denken dat ik de thiedeman alleen gebruik om haar "in de krul" te trekken, dit is dus absoluut niet zo!!! het is voor mij puur om wat sterker te zijn...
vandaag heb ik haar gereden met een thiedeman die veel losser zat... en ik moet zeggen, ze liep heerlijk! dus ik kan niet zeggen dat ik niks aan jullie kritiek heb gehad
Citaat:
Ja hoor, hebben we dat gezeur weer. Dat je een hulpteugel gaat gebruiken als je het zelf (of met hulp) niet kunt oplossen, vind ik al storend. Al kan je daar natuurlijk nog wel wat aan doen.
Maar als je dan antwoordt met : ach, het is en blijft een fjord, dan kan ik daar toch wel ff boos om worden. Natuurlijk zijn fjorden niet altijd de liefste (rijd er zelf ook één), maar als je daar niet tegen kunt (en het dus niet kunt oplossen) ga je dan ajb niet verdedigen door zoiets te zeggen.
Ik vind verder wel dat je er netjes op zit, en als je haar geklier aan gaat pakken, denk ik dat jullie een hele leuke combinatie vormen
dat zinnetje over ach ja het is en blijft een fjord, was voor mij absoluut niet bedoeld als excuus voor het niet kunnen van mij... het kan dat dat zo overkomt... maar bij deze, zo was dit niet bedoeld!!!
verder vind ik dat je niet kunt zeggen dat ik er niks aan heb gedaan, en er meteen een hulpteugel aan hebt gegooit... zo komt dit stukje namelijk op mij over!!! ik heb absoluut alles geprobeerd wat ik kon, dit werkte echter niet en ben ik met thiedeman gaan rijden... daardoor had ik wat meer over haar te zeggen... nu ik haar weer meer rijdt, kan ik dus wat gaan afwisselen... het is ook niet zo dat ik altijd met thiedeman rijd! alleen zodra ze het weer op een lopen zet, en ik niks over haar heb te zeggen. maar goed dit heb ik al eerder uitgelegd... als je meer wilt weten, mag je altijd pben natuurlijk!!!
verder thnx voor de positieve reacties over houding, en combinatie enzo 
groetjes!!!