Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gaby89 schreef:Ik heb precies hetzelfde probleem als jij en volgens mij is het vooral van durfen loslaten en te zitten. Dat is tenminste bij mij zo.
) waardoor ik niet tot nauwelijks heb geklemd (voor mijn gevoel). Beugels ook een gaatje langer en dat hielp wel inderdaad. Ik had echt het gevoel dat mijn balans een stuk beter was.Felicxa schreef:Afgelopen keer ging al beter. Had een paard met wat vlakkere gangen en waarbij als ik zou klemmen zou hij harder gaan dan ik leuk vind (die gedachte hielp wel) waardoor ik niet tot nauwelijks heb geklemd (voor mijn gevoel). Beugels ook een gaatje langer en dat hielp wel inderdaad. Ik had echt het gevoel dat mijn balans een stuk beter was.
Maar mijn tenen blijven gedraaid, en als ik ze recht probeer te draaien voelt het alsof ik mijn hele been verdraai. Ook als ik probeer om vanuit mijn heupen te draaien. Dat lukt me gewoon niet.
maar als je daar een tijdje goed op gaat letten dan zit je een stuk fijner denk ik.