Martha @ indoor zeeland, kadance en lubelien

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:59

Dat meen je niet... Had ze veel groter geschat Scheve mond

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 21:01

Pervinco schreef:
Dat meen je niet... Had ze veel groter geschat Scheve mond

Meen ik wel Kadance is maar een Etje *LOL* En Lubelien is ook niet zo groot, ik dacht echt 1.64

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:02

Jeetje Linda! Gave foto's heb je gemaakt zeg!
De uitgestrekte draf van Lubelien is echt helemaal geweldig!

Dat rode hoofd van Martha viel mij ook al op, moest er wel om glimlachen. Na 'n gewone simpele paardrijles had ik ook zo'n ontzettend rood hoofd en ik werd toen nog altijd 'uitgescholden' voor naald, dus met gewicht heeft dat echt niets te maken. Gewoon met aanleg voor blozen

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:19

Mooie foto's Linda!! Vind dat je vooral bij Lubelien precies op de goede momenten foto's hebt genomen! Echt prachtig!

Vind Lubelien trouwens echt een mooi paardje!! Kan lekker lopen zo te zien Knipoog! Hebben jullie haar al lang? (had de naam iig nog niet eerder gehoord Knipoog)

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:22

Ik vind het geweldig mooie foto's linda *LOL* Cheese!

Kadance hebben wij zelf gefokt, Lubelien heb ik nu 7 jaar, maar die wil ik eigenlijk verkopen, heb namelijk een paar jonge paarden staan waarmee ik weer opnieuw wil beginnen *LOL* Ze kan echt super lopen en linda heeft de foto's harstikke goed genomen.

ukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:28

Super foto's OK dan!

Vendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 16:35

Ik neem mijn opmerking terug,
Het is een weinig constructieve opmerking, zonder enige toegevoegde waard. Ik ervaar zelf wel dat meer of minder kilo's invloed hebben op mijn bewegelijkheid, mijn temperatuur en mijn transpireren. Het is volledig terecht dat dit een forum is dat over paarden gaat en niet over mensen. Ik doe met de opmerking niets af aan de amazone haar rijkunst, want zou ze er last van hebben dat had ze nooit gekomen waar ze nu zit.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 20:46

Vendell schreef:
Het is een weinig constructieve opmerking, zonder enige toegevoegde waard. Ik ervaar zelf wel dat meer of minder kilo's invloed hebben op mijn bewegelijkheid, mijn temperatuur en mijn transpireren. Het is volledig terecht dat dit een forum is dat over paarden gaat en niet over mensen. Ik doe met de opmerking niets af aan de amazone haar rijkunst, want zou ze er last van hebben dat had ze nooit gekomen waar ze nu zit.

OK dan!

Sorry, one-liner maar wel bewonderenswaardig!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:36

Vendell schreef:

Wow, echt fair dat je dit hier zo neer zet en zeker ook, waarom jij gewicht-transpireren aan elkaar relateerd ! OK dan!

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 23:43

Super mooie foto's linda, echt weer op het juiste moment getrokken.

Vendell, vond je eerste opmerking echt niet kunnen, maar vind het wel super dat je de tweede opmerking hier neerzet Lachen.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 23:58

angelke schreef:
Vendell, vond je eerste opmerking echt niet kunnen, maar vind het wel super dat je de tweede opmerking hier neerzet Lachen.

Helemaal mee eens

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 10:26

Mooie foto's!! Vind het knap gereden zo te zien. En vind de pony het leukst. Maar vind de vos ook een mooi beestje.

Colga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 14:51

Mooie foto´s hoor Linda!
Ik kan wel zien dat je flink aan het oefenen bent met foto´s maken, ze worden steeds beter Tong uitsteken