Daroma (Wonderboy x Jetset-D) trainen voor Z1-debuut

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-15 18:27

Thnx ladies! We zijn hard aan het trainen en nieuwe oefeningen gaan helaas niet meteen vloeiend en makkelijk. Maar we zijn er mee bezig. :D

FriesWytske

Re: Daroma (Wonderboy x Jetset-D) trainen voor Z1-debuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 18:29

Zou dan eerst terug gaan naar de basis en die oefeningen even vergeten. Moet je dan eens zien, dat als jij je houding (armen) goed voor elkaar hebt. Dat dan de oefeningen veel beter zullen gaan.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 19:26

FriesWytske schreef:
Cardy schreef:
En wat ik al zei: grootste probleem is dat ik mijn onderarmen teveel naar achteren plaats, wat overigens niet betekent dat ik op kracht rijd.

En hier was je in de clinic bij Rien mee bezig. Dus dat betekend dat je daar dus mee verder aan de slag zou moeten gaan. Zeg dit absoluut niet met de bedoeling om je af te branden. Zitten absoluut ook leuke stukjes in je filmpjes. Maar als je dit voor elkaar hebt, gaan je oefeningen ook beter en ziet het er alleen maar mooier uit.'
En ja, ik weet hoe moeilijk het is om je fouten te veranderen in iets wat goed is. Maar hé, van je fouten leer je alleen maar.

Idd car, hier was je in de clinic bij rien mee bezig, roma op eigen benen en armen naar voren , naar je paard toe en paard van je af rijden.
Je paard kwam daar zo mooi in balans! Ik heb daar echt zitten genieten en wat ik je eerder al postte, je bent een stuk vooruit gegaan in je rijden. Bas heeft je een aardige knauw in je zelfvertrouwen gegeven en roma geeft je de kans om daarvanaf te komen, rij ajb door op de ' rienmanier' daar kom je veel verder mee dan wat ik op je filmpjes hier zie.
Ondertussen weet je denk ik ook wel van welke bokkers je advies serieus nemen kan, en van welke niet.
Top dat je film post, zijn er een hoop die dat niet meer durven ( jammer) en top hoe je met advies omgaat

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-15 19:32

Dankjewel Mirjam! Heb een hele tijd gelesd op een manier die niet bij mij paste en al helemaal niet leek op hoe we bij Rien reden. Heeft een tijd geduurd voordat ik mij daar bewust van werd.

Heb nu net 2 lesjes gehad bij iemand die van achteren naar voren rijden en op je zit rijden wel belangrijk vind, en daarnaast op hoog niveau rijdt en dit goed weet over te brengen. Wat een verademing zeg!

Armen naar voren gaat goed, totdat het moeilijker wordt en dan heb ik eigenlijk niet meer door waar ik mijn armen houdt. Maar ben er zeker mee bezig.

Ben ook wel erg blij met jullie tips, en ben blij dat ik toch even heb aangegeven hoe ik mij voel qua negativiteit. Super dat het zo goed wordt begrepen! Is toch lastiger om het netjes aan te geven, zeker omdat geschreven tekst soms anders overkomt dan bedoeld.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:51

Iedereen maakt fouten. Maar de meesten durven dat niet toe te geven. Jij wel en dan ben je al een heel eind op de goede weg. Je kunt nu alleen maar vooruit gaan, omdat je bewust bent van je eigen fout.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 15:00

Even een update voor de mensen die ons volgen, deze week ons Z1-debuut gehad en we zijn nu officieel Z1. Ben echt ontzettend trots op onze knappe merrie. :D *\o/*

Met een paar dikke 8-en maar ook een aantal 4-en, dus we gaan weer hard aan de bak om deze scores te gaan verbeteren :) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 13:52

Super! Gefeliciteerd! Lees nu je update! +:)+

Bambiliny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 13:45

Wat super zeg!! Lekker doorgaan met je training!!

Stang en trens laat je paard wel iets meer hangen op je hand en soms maakt hij een hupse.
Lekker doorgaan went zij er ook mooi aan *\o/*