Hoe moet je een Z-paard rijden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 19:59

bruintje123 schreef:
Maar je kan ook per ongeluk wat doen waarvan hij denkt. Oooh bedoeld ze galop en weg is hij. :)
Of een paard dat gaat wijken omdat de ruiter scheef zit. Gewoon grappige dingen.

ik reed een GP paard...was het niet gewend en in de galop maakte hij changementen om de pas. :+
Toen heb ik wel geleerd om mijn benen stil te houden om dat te voorkomen :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 20:11

Ik rijd zelf ZZ-L, zelf opgeleid, maar ben er nog steeds niet uit :')

Het rijden zelf blijft een grote puzzel, sterker nog....het wordt steeds moeilijker :+

seraraph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-15 14:02

Haaaaai allemaal,
Voor het geval jullie benieuwd zijn hoe de wedstrijd ging:

Ik reed als tweede op hem, hij had ervoor al een wedstrijd gereden met een ander meisje. Urbanis (zo heet 'ie) heeft op het moment een slechte conditie en wordt dus snel moe, we hadden dus al verwacht dat hij moe zou zijn als ik met hem kon beginnen omdat hij dan al eerder gelopen had.
Hij was inderdaad best wel sloom dus had ik sporen gebruikt, dat maakte al veel verschil.
De proef zelf ging op zich goed, alleen jammer dat we stomme basisfouten maakten. Hij viel een keer uit de galop en twee keer sprong hij te laat aan. Verder was ik heel tevreden met hem, vooral de wat kleinere details deed hij mooi (middendraf en wijken gingen erg goed, hals strekken ook). Ik was tevreden, uiteindelijk 187 punten. Het meisje dat vóór mij op hem gereden had (toen hij nog actief was :D ) was eerste met 203 punten. Geen prijs maar dat maakt me niet uit, het was weer een leuke avond! _/-\o_ :j