Hoofdschudden

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

MelissaDort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-15 16:01

Chapeau2002 schreef:
MelissaDort schreef:
ik heb vandaag les gehad van mijn nieuwe instructrise en die zei dat ze zoveel schud, komt doordat ze te langzaam loopt en dus geen balans kan vinden, ze heeft me ermee geholpen vandaag en het werd al veel minder.

Dan is je paard inderdaad achter het been en zul je zien dat het met goede begeleiding een stuk beter gaat worden.
Een tandarts bezoek is altijd goed natuurlijk.
Veel succes met je mooie paardje. ;)

dankjewel!

Dempsy_Liv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 10:13

ik kende een pony en die kon er niet tegen als je haar oren aanraakte dus bij het hoofdstel had ze een speciaal kopstuk nodig dat niet tegen haar oren aanschuurde

dierfysio

Re: Hoofdschudden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:07

Zie nu dat er een rare autocorrect fout in mijn post zit: slijmerige moest natuurlijk zijn: schrikkerige! Sorry...

12_melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 23:41

ik heb weleens ergens gelezen dat dit met hooikoorts te maken kan hebben of idd last van vliegen of jeuk miss

michiemuisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 00:16

ik kan je misschien wel helpen. Ik kom veel paarden tegen bij klanten die headshaken, de meeste gevallen waren na 1 of 2 x behandelen met cranio sacraal over. De ernstige gevallen hadden wat meer behandelingen nodig. Het paard kan namelijk compressie hebben in zijn schedel, dit kan leiden tot problemen in het gedrag en lichaam.

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 00:20