Wat allemaal te doen in de bak?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dee_Es

Re: Wat allemaal te doen in de bak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 09:48

Dat heet pas de deux, is inderdaad erg leuk om eens te proberen. Dan moet je niet alleen op je eigen paard letten maar ook op wat de ander doet.

meikepeters5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 20:56

Dee_Es Jaa dat bedoelde ik haha dankje!
Ik vind het idd ook erg leuk om dat af en toe een keer te doen

isisxnous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 17:04

je eigen proefjes maken, een kur op muziek of een leuk parcourtje, een x met vriendinnen rijden of dingen als grondwerk en vd, ook zonder zadel is leuk voor de afwisseling :)

Sas_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 00:03

Wat een leuk topic! Hier kan ik zelf ook nog tips uithalen. Wil graag veel afwisseling met rijden!
Wat ik ook wel eens gebruik in de lessen zijn twee balkjes. En dan liggen ze zo dat je erover heen kunt stappen, maar ook je wendingen erdoor kunt rijden. Dus achtjes rijden, maar ook halt houden tussen de balkjes.
Of 1 balkje en als je daar over heen gaat maak je je overgang, dus aanspringen in galop, wegdraven noem maar op.

Buuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 14:33

Gisteren maakte een stal genoot een waaier van balkjes, binnenkant stap, midden draf en iets meer naar buiten galop, op een volte ( echt een waaier dus) goed aan je stelling werken, en krijg je mooi actief achterhandje. Weer eens wat anders om te doen. Wel netjes links en rechtsom gelijk verdelen.

Bluebird

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 14:43

Wat een leuk topic! Zelf doe ik wel eens een zelf verzonnen proef rijden, maar er staan leuke dingen in dit topic die voor meer afwisseling gaan zorgen. :j