Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Truf schreef:Met dressuurzadel springen kan ook goed gaan(zie profiel). De 1e x dat ik ging springen was dus met dressuur. De volgende dag met een vzh ging veel beter.
Leuke fjord en idd niet zo'n denderende houding.
Was dat bij RAP trouwens?
Truf schreef:Met dressuurzadel springen kan ook goed gaan(zie profiel). De 1e x dat ik ging springen was dus met dressuur. De volgende dag met een vzh ging veel beter.
_Scarlet_"]
[quote="Truf schreef:Met dressuurzadel springen kan ook goed gaan(zie profiel). De 1e x dat ik ging springen was dus met dressuur. De volgende dag met een vzh ging veel beter.

Nadinetjuhh"]nou het scheelt best wel of je een dress of springzadel heb
[quote="_Scarlet_ schreef:Precies, ik heb ook eeuwen gesprongen met dressuurzadels en nu ik "echt" springles heb, heb ik nog nooit commentaar gehad op mijn houding, dus ook mét dressuurzadel kan je een redelijk correcte verlichte zit aannemen.
Maar leuke fjord inderdaad, ik ken er meer die zo springen!
_Scarlet_"]
[quote="Nadinetjuhh"][quote="_Scarlet_ schreef:Precies, ik heb ook eeuwen gesprongen met dressuurzadels en nu ik "echt" springles heb, heb ik nog nooit commentaar gehad op mijn houding, dus ook mét dressuurzadel kan je een redelijk correcte verlichte zit aannemen.

Nadinetjuhh"]nou het scheelt best wel of je een dress of springzadel heb
[quote="_Scarlet_"][quote="Nadinetjuhh"]
[quote="_Scarlet_ schreef:Precies, ik heb ook eeuwen gesprongen met dressuurzadels en nu ik "echt" springles heb, heb ik nog nooit commentaar gehad op mijn houding, dus ook mét dressuurzadel kan je een redelijk correcte verlichte zit aannemen.