Eindelijk weer rijden op Aranka (5 week rust)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 12:48

lief koppie ziet er netjes uit!!!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 13:23

Ziet er netjes uit hoor Je zou idd niet denken dat ze zo lang heeft stilgestaan.

Andrew_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 14:01

Ey Joyce!

Jah ze loopt echt mooi hoor en het is natuurlijk een plaatjuh van een pony *LOL* ! De foto's zijn toch nog wel mooi geworden al zeg ik het zelf Bloos !

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 14:08

Oh ja... bedankt voor het foto's maken Marjolein! Haha!

Andrew_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 14:09

Graag gedaan, jij ook bedankt voor de foto's maken Haha! !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 14:24

Je zou niet zeggen dat ze zo klein is; ze toont veel groter!
Ik vind jullie een mooie combi Joyce. OK dan!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 14:45

Dank je Nina... helaas is ze misschien binnenkort al verkocht... Alie heeft haar nummer doorgegeven aan een trainingsstalletje die verder doorrijd en dan verkoopt... Ik wil haar nog niet kwijt!

Andrew_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 14:47

Oh Joyce wat erg voor je als ze echt binnenkort al word verkocht Verdrietig .. Ik hoop echt voor je dat ze nog even blijft

minkieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 18:34

joyce B schreef:
Dank je Nina... helaas is ze misschien binnenkort al verkocht... Alie heeft haar nummer doorgegeven aan een trainingsstalletje die verder doorrijd en dan verkoopt... Ik wil haar nog niet kwijt!

Ach Joyce,misschien is Aranka wel helemaal niet wat ze zoeken,en blijft ze wel lekker bij gerrit op stal staan
Het is nog helemaal niet gezegd dat ze binnenkort weg is.
Maar ik ben ondertussen wel nieuwsgierig of ze al gebeld hebben,heb jij toevalligal wat gehoord?

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 18:52

nee, nog niets gehoord, maar heb ook nog geen reactie gehad op mijn mailtjes met hoe het nu gaat en de foto's van gister... Misschien zijn ze wel op vakantie...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 21:19

joyce B schreef:

Die Alie moesten ze ook opknopen *LOL*

Kan jij de pony niet verder rijden dan? Dat gaat toch hartstikke lekker? Ze kan toch ook vanuit daar verkocht worden? Beetje rare zin, maar je snapt wat ik bedoel.

Ploeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 21:22

Aaah wat een leuk paardje Lovers *LOL*

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 21:39

Picasso schreef:
Die Alie moesten ze ook opknopen *LOL*

Kan jij de pony niet verder rijden dan? Dat gaat toch hartstikke lekker? Ze kan toch ook vanuit daar verkocht worden? Beetje rare zin, maar je snapt wat ik bedoel.

Ik wil haar graag verder rijden, maar ze staat al een aardige poos te koop. Ze willen er ondertussen wel graag van af denk ik. Ik wil haar ook wel proberen uit te brengen, maar niet als ze elk moment verkocht kan worden, dat wordt me net wat te risicovol kwa startkaart kosten e.d.
Er hebben al meerdere mensen tegen me gezegt dat ik gek was dat ik haar mee naar les nam bij Carmen, omdat ze niet van mij is, maar ja... Ik leer er wel een hoop van! Andrew is flegmatiek, en Aranka juist heel vluchtig... Ik moet dus echt heel anders (en ik vind het fijner) rijden...
Tja, ik kan niet in die mensen hun portemonnee kijken, maar elke maand dat ze van hun is kost het hen weer 145 euro... Dat halen ze er nooit uit denk ik... Verder doen ze er echt niets mee. Komen zelden kijken en zeker geen aandacht geven... (zijn verder aardige mensen hoor)

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 21:46

Ik vind het een super paardje ! Haha!
ziet er echt HEEL leuk uit ! *LOL*

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 23:37

joyce B schreef:
Tja, ik kan niet in die mensen hun portemonnee kijken, maar elke maand dat ze van hun is kost het hen weer 145 euro... Dat halen ze er nooit uit denk ik... Verder doen ze er echt niets mee. Komen zelden kijken en zeker geen aandacht geven... (zijn verder aardige mensen hoor)

Ik heb werkelijk ook nooit begrepen waarom ze Aranka ooit gekocht hebben. Echt zonde van de pony, die 2 jaar dat ze niks gedaan heeft.

Heb je inmiddels trouwens al iets dat je wel kunt uitbrengen? Misschien kun je met de eigenaren afspreken dat je haar bijvoorbeeld naar de L rijdt, misschien dat ze dan de prijs die ze vragen kunnen krijgen...

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 00:32

ik ben bang dat dat er niet in zit Nienke, zou wel leuk zijn, kan ik ook zeggen dat ik L dressuur ben Haha! Voor beide partijen winst Knipoog
Maar ik denk dat ze haar het liefst zsm van de hand doen. Die handel-trainingsstal koopt overigens de paarden en verkoopt ze ook weer, het is dus niet zo dat je hen betaald voor de training... Maar misschien blijft de prijs te hoog... Dat is alleen maar voordelig voor mij... Hmmm, misschien kan ik een keer een balletje opgooien...
Moet wel oppassen, anders heb ik straks twee pony's die ik uit moet brengen (Moenira kan ook nog, maar daar wil ik eerst de galop-knop goed in hebben voor ik me daar aan waag...)

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 15:11

ziet er netjes uit hoor! Haha!
alleen een beetje meer achterover zou niet overbodig zijn Knipoog

suuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 16:18

oooooo wat een mooi beesje eg super en ze loopt oook heel erg mooi *LOL* *LOL* lijkt op suus van mij alleen suus is kleiner en dikker Bloos! en heef en bredere bles maar suus kan ook zo lopen echt heeel mooi paardje

Arwennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:01

heey joyce!! Gave foto's!! Aranca is echt super hey!!! ze kan vet mooi lopen.. *LOL*