Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ragdollcat schreef:Om eerlijk te zijn vind ik dat je ouders gelijk hebben, nu ik meer van je lees in deze topic over deze haflinger.
Je kan beter andere leuke dingen doen met je geld, zeker als het je eigen dier niet is.
Die haflinger deed het altijd al, voor jou weggegooid geld, het gaat het denk ik niet oplossen, want je hebt het dier maar 3 x in de week de rest wordt hij gebruikt voor andere lessen en mensen...........
Dat doet alles weer teniet van wat je goed probeert te doen en van wat hij heeft opgestoken, dit gaat niet werken, dan is 30 euro voor een half uurtje...........weggegooid geld, of teveel...nee ik zou het er niet voor over hebben.
Ik zeg: vraag om een andere pony, want je betaalt toch zeker voor je hobby en plezier..........en dan moet je er niet mee gaan tobben en er bang voor zijn (wat ik ook begrijp, het is ook gevaarlijk als ie zich zo gedraagt).
Ragdollcat schreef:Gefeliciteerd hoor, wauw.
Dan was jouw dier makkelijker dan deze haflinger.
Het heeft helaas NIET altijd zin en is per dier anders en aanpak is ook anders per dier.
sunnybellami schreef:klopt, hij is een tijd niet in de les gebruikt omdat niemand om hem durfde te rijden. Toen was hij stuk braver, ook nog een hoop energie maar echt niet zo erg als nu. Werk inderdaad best veel en krijg daar in tegen niet veel geld, moet sparen voor mijn rijbewijs, studie..
Ander paard wil ik niet, ik ben echt beste maatjes met hem geworden en train veel met hem vanaf de grond waar hij dan ook alle respect heeft voor mij. De andere pony die nog vrij is is te klein voor mij dus dat is geen optie. Texel heeft helaas niet het aller grootste aanbod met lease paardjes.. Vorig jaar voor weilanden uitmesten western les gekregen maar wegens mijn werk en school geen tijd meer om daar heen te gaan aangezien het een eind fietsen is.
Snap dat mensen zeggen dat lessen de enige optie is, ga het er met mijn ouders over hebben en wil het ook zelf betalen maar dan word het niet vaker dan 1 keer in de maand les omdat het gewoon te duur is en ik dat zelf niet kan betalen. Ga het er met de eigenaren nog over hebben maar die willen alleen winst hebben aan zo'n pony, zo duur mogelijk laten lease, veel in de lessen laten lopen voor een belachelijke prijs..
sunnybellami schreef:klopt dat vinden mijn ouders en ik dus ook...