Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fitii schreef:Zou af en toe ook wel eens in een handgalopje buiten willen rijden maar begrijp natuurlijk wel dat je ook wel eens sneller wil. Ik zou er ook een ander paard (of enkele anderen) bijnemen en dan jouw paard gewoon laten volgen!
lissisanne schreef:Misschien een paard meenemen dat wel hard gaat? Meestal willen ze toch bij elkaar blijven
Suzan_bobar schreef:Vewrlichte zit aannemen en genoegen nemen met een kleine versnelling. Snap zowiezo het hard gaan niet zo in het bis. Wij rijden nooit harder dan een midden galop,... Controle, controle,... Zo belangrijk.
aeolusnr1 schreef:Tjaaaa je kan vanalles zeggen maar wat voor de één heel erg hard is, is voor de ander een vrij rustig galopje.
maar als ik de eigenaar zou zijn , tjaaa zou ik er zeer zeker niet blij om zijn dat mijn bijrijder allerlei trucjes gaat bedenken om echt voluit te gaan, ik zou dat eigenlijk helemaal niet willen hebben.
Zelf rij ik eerder vrij vlot, maar hier is het iets dat me een heel ander gevoel geeft.
De bijrijder zijn niveau van rijden is daar ook nog lang niet aan toe zou ik zo vermoeden.
Paard is ook niet de bijrijder zijn paard, dus voorzichtigheid is zeker geboden vind ik.
Dus nee, als jij mijn bijrijder was kon je op slag weer op zoek naar een ander.