Het Zwarte varkentje met lange manen(Een Fries) ;)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 13:33

Fasel schreef:
Stoer beestje zeg. Ziet er schitterend uit. Maar wat voor bit heeft hij in joh? Heb dit nog nooit gezien? (even voor de duidelijkheid, dit is geen vraag om een bittentopic te starten, gewoon omdat ik op die close up foto zag dat ik het niet kende). Haha!

haha, hebben we eindelijk geen sloffen topic wordt t een bitten topic Haha! Knipoog (is weer eens wat anders voor de verandering Knipoog ).
Ik ben even de online ruitershop winkels langsgegaan om te kijken of ik er een vond die er op lijkt. Het bit is een gewone enkelgebroken D-trens. Alleen de bitringen lopen niet rond, maar halfrond. Hier een foto om het even te laten zien (als t niet mag is ie ook zo weer weg):

Afbeelding
bron: http://www.ruitersportoutlet.nl/

Dit is m ongeveer, hij loopt misschien nog iets minder rond. Maar hij is zeker NIET zo dun als ie op die foto lijkt..

Lachen

Romke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 17:18

Sorry,ik ga me er heel even mee bemoeien,was niet de bedoelijng maar mijn fries is ineens 6 cm gekrompen. Hij is 1.70 m en nog steeds groeiende. Verder daag ik iedereen uit om met deze kou in een nieuwe bak zonder slof op hem te gaan zitten .Dat is voor veiligheid van de ruiter.
Een binnenbak was iets wat hij in de 1e 5 jaar van zijn leven niet gezien heeft en dat een muur dwingt tot stoppen heeft hij nog niet door.

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 17:21

hahahahaha zie, ik ben niet zo goed in hoogtes gokken dus Haha!
komt door mams, Antoinette en ik vonden ook groter, maar mams dacht 1.60, dus hebben we de middenweg gekozen.. Sorry! 1.70 (komt vast door mn lange benen) Lachen

Romke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 17:25

Het is je vergeven !!

Jel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 19:34

Ik vind de titel van het topic slecht gekozen maar ik kom er niet onder uit.... wat een super paardje Kwijl . Hij is echt prachtig!!

xXdaphneXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 19:57

heel mooi paard hoor, mooie glans en die spieren Kwijl
Haha! ziet er netjes uit en ook omdat ik eens ben met de anderen hier op bokt

M3isSi3j

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 20:42

Echt een kicke beesiej heb je! hoe oud is die... welke stam en bloedlijn heeft en wat rij je ermee? Dikke kuzz Non

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 21:44

M3isSi3j schreef:
Echt een kicke beesiej heb je! hoe oud is die... welke stam en bloedlijn heeft en wat rij je ermee? Dikke kuzz Non

1. hij is niet van mij, ik mag m rijden van/voor iemand anders. 2. stam/bloedlijn onbekend.. 3. dit is de 3e keer met mij erop.. ik rij er dus niets mee.. weet ook niet of dat uberhaupt wel in de planning ligt..

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 22:03

Pracht beestje! Haha!
Jmmr dat hij niet van jou is Knipoog Maar wel super tof dat je hem mag rijden!

About die slof => Boeiend Tong uitsteken Als je hem maar goed gebruikt , en dat doe je!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 23:00

nou dan ook nog maar even mijn complimenten, schitterende fries!!! OK dan! Vingers aflikken

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 23:55

JEZUS WAT EEN PRACHTBEEST! *kwijl*kwijl*kwijl* echt man.. jeetje...

en hij loopt ook lekker zo te zien... echt super...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 00:05

mooie fries, blinkt mooi.

En tenminste iemand met correct slofgebruik, dat zie ik ook graag Lachen

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 00:40

Wat een lekkerding dat beestje

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 10:02

MacavityL"]
[quote="Fasel schreef:
Stoer beestje zeg. Ziet er schitterend uit. Maar wat voor bit heeft hij in joh? Heb dit nog nooit gezien? (even voor de duidelijkheid, dit is geen vraag om een bittentopic te starten, gewoon omdat ik op die close up foto zag dat ik het niet kende). Haha!

haha, hebben we eindelijk geen sloffen topic wordt t een bitten topic Haha! Knipoog (is weer eens wat anders voor de verandering Knipoog ).
Ik ben even de online ruitershop winkels langsgegaan om te kijken of ik er een vond die er op lijkt. Het bit is een gewone enkelgebroken D-trens. Alleen de bitringen lopen niet rond, maar halfrond. Hier een foto om het even te laten zien (als t niet mag is ie ook zo weer weg):

Afbeelding
bron: http://www.ruitersportoutlet.nl/

Dit is m ongeveer, hij loopt misschien nog iets minder rond. Maar hij is zeker NIET zo dun als ie op die foto lijkt..

Lachen
[/quote]

Dank je voor de uitleg Haha!. Nee, was puur omdat ik iets zag dat ik nog niet gezien had hoor. Verder geen bedoeling mee .

Groetjes Hanifa

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 10:57

Potverdikkie! Dit is echt wat je noemt een kwijl paardje! ZOeen wil ik er ook!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:41

Tsss, durft ze in mijn topic met Magic te zeggen dat ik haar niet bedankt heb voor het maken van 2 rot foto'tjes.
Nou ik kan hier niets terug vinden dat je mij bedankt hebt Tong uitsteken