Springfoto's Shariff

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:06

ben laatst ook oneruit gegaan en onze bak was lang niet zo blubberig als die bij jou. Dus als je geen zin hebt om je nek (of die van je pony!!!) te breken kan je beter niet in de blub springen...
Verder sluit ik me aan bij de rest dat jullie beter mee moeten gaan met de beweging, want op deze manier hinder je je pony, en das lastig voor m, vooral bij zo'n redelijk hoge sprong!

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:09

Shariff97 schreef:
nou weet ik nog steeds niet wat er mis is met de springtechniek van mijn pony want ik zie het dus niet

Kijk maar eens naar het gebruik van het voorbeen, hij vouwt zijn voorbenen niet mooi maar laat ze hangen. Dat wordt bedoeld met dat de pony niet zo'n goede techniek heeft.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:24

Vind het springen in de blubs ook geen goed idee Heb ook wel eens nare dingen mee gemaakt.

Techniek is niet super, maar wat maakt het uit? Als je maar lol hebt!

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 11:24

Ik spring toch NIET officieel. Wel Onderling waar ik inmiddels L ga starten. Owjah trouwens, Neej ik trek me er niet veel van aan nee wat iedereen zegt. van mij part zet je er een heel commentaar verhaal bij ik luister er toch niet naar.

Ik ben niet zo'n wedstrijd persoontje. ik rijd wanneer ik zin heb en als ik geen zin heb ga ik met um wandelen ofso lange lijnen, vrijheidsdresuur. Als ik een wedstrijd heb oefen ik soms helemaal niet. wat maakt mij dat nou uit ik vermaak me wel met mijn pony. en trouwens voor al dat commentaar over mijn houding enzo heb ik een instructrice voor..

Tog bedankt voor SOMMIGE commentaar Knipoog
Liefs, Ons

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 11:31

Het antwoord...
griebels"]
Ik sluit me aan bij de berichten hierboven. Ook vind ik dat je je gewicht te ver achterin het zadel legt. Trouwens je vrienden ook... Op sommige foto's valt het mee. Dus ik vind de techniek van Shariff niet zo zeer minder, maar die van jullie wel...
[/quote]

Op jouw vraag...
[quote="Shariff97 schreef:
nou weet ik nog steeds niet wat er mis is met de springtechniek van mijn pony want ik zie het dus niet

DEESenJAMBO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 12:03

Shariff97 schreef:
Ik spring toch NIET officieel. Wel Onderling waar ik inmiddels L ga starten. Owjah trouwens, Neej ik trek me er niet veel van aan nee wat iedereen zegt. van mij part zet je er een heel commentaar verhaal bij ik luister er toch niet naar.

Ik ben niet zo'n wedstrijd persoontje. ik rijd wanneer ik zin heb en als ik geen zin heb ga ik met um wandelen ofso lange lijnen, vrijheidsdresuur. Als ik een wedstrijd heb oefen ik soms helemaal niet. wat maakt mij dat nou uit ik vermaak me wel met mijn pony. en trouwens voor al dat commentaar over mijn houding enzo heb ik een instructrice voor..

Liefs, Ons

Dit snap ik nou echt niet hoor, waarom zet je hier fotos neer als je duidelijk zoals hierboven NIET met commentaar kunt omgaan.

Er wordt toch niet gezegt dat je niet MAG springen? je gaat gelijk in de aanval zowat. Er wordt alleen GOED BEDOELD commentaar gegeven dat je nog wat aan je eigen houding (en je vriendinnen ook) kunt veranderen.
Dus een beetje rustiger reageren mag ook wel.

En de mening van iedereen dat je niet moet gaan springen in die blub, sta ik nog steeds volledig achter. Want daar komen de grootste ongelukken van. Zoals gezegd kan dat heel verkeerd aflopen. Dus denk eerst even aan jezelf en aan je paardje.

Maargoed, nog veel plzier met je pony, zolang je maar lol erin heb en je pony ook, is het prima OK dan!

Tropico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 12:13

Shariff97 schreef:

Liefs, Ons

nou nou.....
even minder kan ook wel denk ik ??
deze mensen proberen je alleen maar te helpen hoor.
het is allemaal goed bedoelt

Chrisjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 12:54

DEESenJAMBO"]
[quote="Shariff97 schreef:

Liefs, Ons

Dit snap ik nou echt niet hoor, waarom zet je hier fotos neer als je duidelijk zoals hierboven NIET met commentaar kunt omgaan.

Er wordt toch niet gezegt dat je niet MAG springen? je gaat gelijk in de aanval zowat. Er wordt alleen GOED BEDOELD commentaar gegeven dat je nog wat aan je eigen houding (en je vriendinnen ook) kunt veranderen.
Dus een beetje rustiger reageren mag ook wel.

En de mening van iedereen dat je niet moet gaan springen in die blub, sta ik nog steeds volledig achter. Want daar komen de grootste ongelukken van. Zoals gezegd kan dat heel verkeerd aflopen. Dus denk eerst even aan jezelf en aan je paardje.

Maargoed, nog veel plzier met je pony, zolang je maar lol erin heb en je pony ook, is het prima OK dan!
[/quote]

Dat vindt ik ook Dan moet je maar geen foto's plaatsen als je niet tegen kritiek kunt. Maar ja verder, niet meer ind e blub springen Knipoog

veel duc6 nog met je pony OK dan!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 18:20

ten eerste wil ik zeggen dat je wel een leuke pony hebt. Maar ik vind zowel de springtechniek van de pony als de ruiter erg slecht.

En idd ga ik met de rest mee dat het erg gevaarlijk is om in die blub te springen omdat hij zo kan uitglijden en als de paal eraf valt vallen ook al die banden, stel dat je pony in die banden terecht komt dan kon hij wel eens erg hard vallen. en jij erbij. Lijkt me toch een beetje gevaarlijk.

Trouwens je hoeft ook echt geen wedstrijd persoontje te zijn hoor. Ik vind het oke als je zo voor de recreatie rijd ( doe ik zelf ook) maar houd er dan wel rekening mee dat het geen gevaar word voor je pony en jezelf.

het commentaar wat ik nu geef is echt geen aanval! maar ik wil gewoon dat je weet wat je doet en wat de gevolgen kunnen zijn.

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 19:59

ik snap niet dat jullie allemaal zo zijken... de pony is een natte bak gewend: zal dus nooit snel uitglijden!!! met erbij dat hij makkenlijk 1,20 kan springen ik snap niet waar jullie mee zitten en trouwens... er word niet officieel mee gereden het is een recreatie pony... en dat zijn techniek niet goed is is helemaal bullshit want shariff zal nooit weigeren hij springt altijd en doet heel erg zijn best...

dus ga maar ff iemand anders afzijken!!!!!!!!!!!!

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 20:05

Cloverdale schreef:
en dat zijn techniek niet goed is is helemaal bullshit want shariff zal nooit weigeren hij springt altijd en doet heel erg zijn best...

Een goede inzet kan een slecht techniek best compenseren. Maar als je rustig dit topic door leest, zie je dat iemand anders al heeft uitgelegd wat er mis is met de techniek van de pony ( opvouwen voorbenen en rond worden boven de sprong). Ach gut

Maar het lijkt me best een leuke pony, veel plezier ermee Pling

DEESenJAMBO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 20:07

Cloverdale schreef:
ik snap niet dat jullie allemaal zo zijken... de pony is een natte bak gewend: zal dus nooit snel uitglijden!!! met erbij dat hij makkenlijk 1,20 kan springen ik snap niet waar jullie mee zitten en trouwens... er word niet officieel mee gereden het is een recreatie pony... en dat zijn techniek niet goed is is helemaal bullshit want shariff zal nooit weigeren hij springt altijd en doet heel erg zijn best...

Nou ja zeg, is de boodschap dan nog steeds niet duidelijk???? Het is goed bedoeld advies. En weer wordt er zo agressief gereageerd. En dat de pony gewent is aan een natte bak slaat werkelijk helemaal nergens op, ik vind t heel egoistisch dat er niet aan de pony wordt gedacht.

Maarja wees maar lekker eigenwijs, ga maar lekker op je bek met pony en al. Want dat kan er gebeuren! En stel dat die pony zn been breekt enz enz.
Maar prima hoor, de enigste voor wie ik t zielig vind is voor de pony.
Ik maak hier geen woorden meer aan vuil....

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 20:14

yeah right hij loopt als het reagent altijd in een natte bak die pony kan er beter tegen dan zown paard die op een nette stal staat met een binnenbak... en dan is het maar goed bedoelt advies... er stond toch nergens dat we er om vroegen:? of wel:? we hebben idD zoals shariff97 zei een eigen intrictrice duws *LOL*

Chrisjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 20:41

wat maakt het nou uit of je pont aan een natte bak gewent is of niet, toch gevaarlijk.

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 21:09

Cloverdale schreef:

ja kom voor het vriendinnetje op *LOL* sorry hoor maar jij mag ook wel eens wat netter reageren

Uitglijden is altijd gevaarlijk waar slaat dat op dat de pony een natte bak gewend is, sproeien jullie de bak altijd nat dan *LOL* en wat een goede techniek met weigeren enzo te maken heeft snap ik ook niet Verward

Melanievs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 21:24

leuke foto's!!

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 21:34

de foto's zijn wel precies op het goede moment genomen! da's altijd erg moeilijk.

Maar kinders jullie moeten niet zo agressief reageren hoor, da's een beetje sneu.

Maar omdat er niet officieel mee gestart word, maakt het niet zoveel dat het gevaarlijk is in zo'n natte bak te springen? Nee dat maakt de pony veel minder belangrijk zeker? Verward

verkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 21:38

Cloverdale schreef:
yeah right hij loopt als het reagent altijd in een natte bak die pony kan er beter tegen dan zown paard die op een nette stal staat met een binnenbak... en dan is het maar goed bedoelt advies... er stond toch nergens dat we er om vroegen:? of wel:? we hebben idD zoals shariff97 zei een eigen intrictrice duws *LOL*

de pony zal als hij een natte bak gewend is minder snel problemen krjgen met zijn benen oid, maar als je gaat springen heeft ''dat ie een natte bak gewend is'' er echt niks mee te maken

verder vind ik het heel leuke foto`s en idd als je maar lol hebt (veiligheid staat voorop)

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 21:51

Citaat:
en dan is het maar goed bedoelt advies... er stond toch nergens dat we er om vroegen:? of wel:? we hebben idD zoals shariff97 zei een eigen intrictrice duws

Citaat:
Neej ik trek me er niet veel van aan nee wat iedereen zegt. van mij part zet je er een heel commentaar verhaal bij ik luister er toch niet naar.

hallo dan!!! We mogen dus alleen maar positief commentaar geven of wat?? Hoe kan je nou in GODSNAAM niet open staan voor kritiek, wat ben je dan voor een iemand met een bord voor je kop. Dat je geen wedstrijden rijdt wil nog niet zeggen dat je commentaar niet op z'n minst kan overwegen, wij zijn geen kippen zonder kop ofzo.

Als een bak nat is hoeft hij nog niet per se glad te zijn, de onze is werkelijk nooit glad (niet dat ik er ga rijden als het een zwembad is)
Maar goed omdat dit zwarte grond betreft zal hij waarschijnlijk wel glad zijn. En dat hij daar vaker loopt wil helemaal niks zeggen, wel of niet snel uitglijden heeft te maken met het gangwerk en niet omdat hij daar vaker loopt.

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 22:57

Cloverdale schreef:

sorrie hoor, maar ik noem de reacties geen afzijken! het zijn gewoon tips. Het kan zijn dat jij hier helemaal geen erg in had dan is het dus alleen maar goed dat er wat op gezegd wordt! En of de techniek van een paardje goed is ligt er niet aan of hij weigert of niet...
Deze reacties zijn er alleen maar om beter van te worden en niet om je af te zijken wat je misschien denkt..

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 23:37

yeah right kep geen zin meer op dees topic te reageren word er alleen maar chagerijnig van...

en ookal zijn het tipz...
ik blijf erbij:
shariff97 vroeg er niet om dus....

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 00:28

Go Stephanie!! Kom op Jongens waar slaat dit op .. wie zegt dat ik niet aan mijn pony denk. Ist fijn ofso om te zeggen dat mijn pony geen goede techniek heeft, ik zeg tog ook niet bijvoorbeeld dat jou'n pony walgelijke gangen heeft. Dat is net zoiets. En die tips? neej cker ik vroeg er niet om nee. je kan toch ook gewoon zeggen. leuke foto's en veel plezier. En wie zegt dat ik niet tegen kritiek kan.. WAT weet jij er nou van. Ik heb lol met mijn pony, en mijn pony heeft altijd in deze bak gelopen, Onze bak is altijd nat , Jah en als je een manege ponytje hebt die gelijk altijd wat heeft, dan moet je het niet doen nee. mijn pony is slim genoeg . En wat betreft die banden? wij zijn niet zo rijk om van die nette hindernis paaltjes te kopen hoor, DAMN dit is egt een zeiktopic geworden geloof ik.. ik zal binnenkort wel ff op het uitroepteken drukken.

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 00:31

Citaat:
ja kom voor het vriendinnetje op sorry hoor maar jij mag ook wel eens wat netter reageren

Hoe wil je dan dat we reageren..

Leuk dat je dit allemaal ff zegt, maarjah ik, Cloverdale en Pepperlove zijn een beetje dom en wij springen in een blubberbak en geven jullie helemaal gelijk in wat jullie zeggen.

NOu egt niet..

Zippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 00:49

Iedereen bedoelt het gewoon goed, het is goed bedoelt, en als je hier foto's plaatst moet je wel tegen een beetje goed bedoeld kritiek kunnen. Ze zetten het alleen maar neer zodat je er in het vervolg wat aan hebt. Als jij niet tegen kritiek kunt, ben ik bang dat je ook nooit beter zult gaan rijden, als je je toch niks aantrekt van wat iemand te zeggen heeft.

Ontopic: Ik vind je pony niet slecht springen hoor, en veel succes met je onderlinge wedstrijden en verder veel plezier. Lachen

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 00:59

Je had gewoon van tevoren even aan moeten geven dat je alleen positief commentaar wil, dat is namelijk ongebruikelijk.