Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

griebels"]
Ik sluit me aan bij de berichten hierboven. Ook vind ik dat je je gewicht te ver achterin het zadel legt. Trouwens je vrienden ook... Op sommige foto's valt het mee. Dus ik vind de techniek van Shariff niet zo zeer minder, maar die van jullie wel...
[/quote]
Op jouw vraag...
[quote="Shariff97 schreef:nou weet ik nog steeds niet wat er mis is met de springtechniek van mijn pony want ik zie het dus niet
Shariff97 schreef:Ik spring toch NIET officieel. Wel Onderling waar ik inmiddels L ga starten. Owjah trouwens, Neej ik trek me er niet veel van aan nee wat iedereen zegt. van mij part zet je er een heel commentaar verhaal bij ik luister er toch niet naar.
Ik ben niet zo'n wedstrijd persoontje. ik rijd wanneer ik zin heb en als ik geen zin heb ga ik met um wandelen ofso lange lijnen, vrijheidsdresuur. Als ik een wedstrijd heb oefen ik soms helemaal niet. wat maakt mij dat nou uit ik vermaak me wel met mijn pony. en trouwens voor al dat commentaar over mijn houding enzo heb ik een instructrice voor..
Tog bedankt voor SOMMIGE commentaar
Liefs, Ons
Shariff97 schreef:Ik spring toch NIET officieel. Wel Onderling waar ik inmiddels L ga starten. Owjah trouwens, Neej ik trek me er niet veel van aan nee wat iedereen zegt. van mij part zet je er een heel commentaar verhaal bij ik luister er toch niet naar.
Ik ben niet zo'n wedstrijd persoontje. ik rijd wanneer ik zin heb en als ik geen zin heb ga ik met um wandelen ofso lange lijnen, vrijheidsdresuur. Als ik een wedstrijd heb oefen ik soms helemaal niet. wat maakt mij dat nou uit ik vermaak me wel met mijn pony. en trouwens voor al dat commentaar over mijn houding enzo heb ik een instructrice voor..
Liefs, Ons
DEESenJAMBO"]
[quote="Shariff97 schreef:Ik spring toch NIET officieel. Wel Onderling waar ik inmiddels L ga starten. Owjah trouwens, Neej ik trek me er niet veel van aan nee wat iedereen zegt. van mij part zet je er een heel commentaar verhaal bij ik luister er toch niet naar.
Liefs, Ons
Dan moet je maar geen foto's plaatsen als je niet tegen kritiek kunt. Maar ja verder, niet meer ind e blub springen
Cloverdale schreef:en dat zijn techniek niet goed is is helemaal bullshit want shariff zal nooit weigeren hij springt altijd en doet heel erg zijn best...
Cloverdale schreef:ik snap niet dat jullie allemaal zo zijken... de pony is een natte bak gewend: zal dus nooit snel uitglijden!!! met erbij dat hij makkenlijk 1,20 kan springen ik snap niet waar jullie mee zitten en trouwens... er word niet officieel mee gereden het is een recreatie pony... en dat zijn techniek niet goed is is helemaal bullshit want shariff zal nooit weigeren hij springt altijd en doet heel erg zijn best...
dus ga maar ff iemand anders afzijken!!!!!!!!!!!!
Cloverdale schreef:ik snap niet dat jullie allemaal zo zijken... de pony is een natte bak gewend: zal dus nooit snel uitglijden!!! met erbij dat hij makkenlijk 1,20 kan springen ik snap niet waar jullie mee zitten en trouwens... er word niet officieel mee gereden het is een recreatie pony... en dat zijn techniek niet goed is is helemaal bullshit want shariff zal nooit weigeren hij springt altijd en doet heel erg zijn best...
sorry hoor maar jij mag ook wel eens wat netter reageren
en wat een goede techniek met weigeren enzo te maken heeft snap ik ook niet
Cloverdale schreef:yeah right hij loopt als het reagent altijd in een natte bak die pony kan er beter tegen dan zown paard die op een nette stal staat met een binnenbak... en dan is het maar goed bedoelt advies... er stond toch nergens dat we er om vroegen:? of wel:? we hebben idD zoals shariff97 zei een eigen intrictrice duws
Citaat:en dan is het maar goed bedoelt advies... er stond toch nergens dat we er om vroegen:? of wel:? we hebben idD zoals shariff97 zei een eigen intrictrice duws
Citaat:Neej ik trek me er niet veel van aan nee wat iedereen zegt. van mij part zet je er een heel commentaar verhaal bij ik luister er toch niet naar.

Citaat:ja kom voor het vriendinnetje opsorry hoor maar jij mag ook wel eens wat netter reageren
![]()