De basis zit er dan al in, maar je hebt toch de kans om je eigen draai eraan te geven.
Toch blijft het ten alle tijde verstandig om een goede instructrice te hebben, die je begeleid. Ook een beleerd paard kan verpest worden door gebrek aan een kritisch blik.

Dat fjorden en haflingers braver zijn dan friezen of tuigers is onzin. Ik ken rij ze al een aantal jaar in, en er zit een heel groot verschil tussen! De ene fjord stap je zo op, de andere heb je nog jaren strijd mee.
Lijkt enorm op mijn oude verzorgpaardje die helaas is verkocht (en waarschijnlijk al wel vertrokken is naar de eeuwige groene weilanden met een oneindigheid aan wortels)
Zal hun eens een mailtje sturen! dankjewel
) ik verbaas me er echt over hoe kinderachtig dat woord wel niet klinkt, maar goed.. Harrie is 22 en ik heb gewoon een geweldige klik met hem. Helaas is hij een kleine pony (jawel het is mogelijk, ik ben voor een kleine pony gevallen
) en ik ben bang dat ik er dan ook niet lang meer op pas. Er worden veel beginners op hem gezet en ik wil hem daarin graag wat rust bieden. Leeftijd schrikt me dus niet af, alleen ben ik bang dat ik er niet lang 'plezier' van ga hebben. Omdat hij dus nogal klein is (fjord x ijslander) en niet meer de jongste. Hij kost dan ook 'maar' 500 euro. Zeker een hoop geld maar voor een pony...
Ik zit nogsteeds te twijfelen of ik hem toch maar een goeie ouwe dag zal geven of voor een andere ga... wat denken jullie ervan? Als jullie willen upload ik wel even een foto van hem erbij