Vooruit gegaan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 19:55

Fellor schreef:
Ziet er beter en meer ontspannen uit, maar ik zou zijn hals iets langer rijden en hem een beetje opvragen.

zoiets wou ik ook zeggen ja, als hij aan dat opvragen toe is dan. Hij loopt zo met zijn kin tegen zijn hals aan..! Wel minder dan eerst hoor, en goede vooruitgang

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 00:28

ik vind het over het algemeen wel iets vooruit gegaan, maar ik vind hem nu echt te diep lopen, en het ziet er niet uit of het paard rond wordt GEREDEN, maar eerder rond wordt GETROKKEN.
Ik denk dat hij minder op de hand en meer op het been gereden moet worden want van bijv. die laatste foto wordt ik niet zo vrolijk
( niet dat ik het beter kan, maar dit is wat ik er van vind )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 00:09

ziet er erg professioneel uit hoor passoa goed gedaan hoor!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 00:22

Tjeetje van lijkt dat paard als twee druppels water op een 4,5 jarige krack bij ons op stal!! Echt niet normaal!

Afbeelding

dit is hem met 2,5, maar onder het zadel zijn ze bijna identiek!

leoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 16:08

ja, ik weet niet of het om zijn benen gaat maar zijn passen zien er een stuk soepeler uit Lachen veel mooier Lachen

Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 16:41

ik vind het knap dat iedereen zo aan deze foto's kan zien dat hij zo ontzettend vooruit is gegaan. Teneerste zijn de eerste foto's netzo goed als de laatste foto's moment opnames, en op de laatste fotos kan ik idd niet ontkennen dat hij ruimer loopt, maar misschien deed hij dat in de training bij de eerste foto's ook?
verder loopt hij echt veel te rond bij die laatste foto's.

Mooi paard hoor en het is niet dat ik het verschrikkelijke foto's vindt, maar ik kan hieruit niet opmaken dat hij zo super veranderd is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 14:48

Inderdaad veel meer ontspannen. Het lijkt erop of hij in de krul wordt getrokken, vooral op die ene foto van heel dichtbij.
De laatste foto's zijn een stuk beter, maar zelf zou ik hem wat minder diep en langer rijden.

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 17:09

Kyra schreef:
ik vind het knap dat iedereen zo aan deze foto's kan zien dat hij zo ontzettend vooruit is gegaan. Teneerste zijn de eerste foto's netzo goed als de laatste foto's moment opnames, en op de laatste fotos kan ik idd niet ontkennen dat hij ruimer loopt, maar misschien deed hij dat in de training bij de eerste foto's ook?
verder loopt hij echt veel te rond bij die laatste foto's.

Mooi paard hoor en het is niet dat ik het verschrikkelijke foto's vindt, maar ik kan hieruit niet opmaken dat hij zo super veranderd is...

Dat dacht ik dus ook Knipoog Denk dat je zoiets beter in het echt kunt beoordelen.

ippolata

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 19:46

wow die is echt vooruit gegaan echt mooi , de eerste lijkt heel gedwongen en later lijkt hij echt ontspannen

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:40

Verbetering! Het paard maakt zijn rug rechter en ontspant lekker

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:44

M3isSi3j schreef:
Zie ik het nou verkeert of loopt die bij die laatste fotos "achter" de loodlijn.. daarbij ziet het er naar uit als of die bart bax hem vreselijk op zn handen rijdt... sorry ik vind het plaatje nog lang niet perfect

dat idee had ik ook eigenlijk... Foto's zijn natuurlijk een moment opname, en je kunt niet alles zien van een foto maar toch ook wel wat hoor

wel een tof paard trouwens Cool