Guusje (paard ahoy)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 19:54

Yoline"]
[quote="suuske schreef:
nou ik denk niet dat er echt veel paarden lekker ontspannen zijn dan. Want zoiets doe je niet iedere dag en ik vind het niet zo gek dat hij/zij zo loopt het is toch wat al die toeschouwers. ik vind dat ie wel verder mooi loopt

Neem aan dat je nog niet meer van Guus hebt gezien?
[/quote]

Kijk,NU wordt ik benieuwd he Haha! Knipoog

zijn er nog meer foto's hiervan? Ik wil die stang&trens-met sperriem-martelgang wel eens zien. Schijnheilig

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 19:55

suuske schreef:
nou ik denk niet dat er echt veel paarden lekker ontspannen zijn dan. Want zoiets doe je niet iedere dag en ik vind het niet zo gek dat hij/zij zo loopt het is toch wat al die toeschouwers. ik vind dat ie wel verder mooi loopt

Sorry hoor, maar de toeschouwers hebben de teugels toch niet beet?
Bij die laatste foto kan ik bijna janken, 't zou een plaatje in de Penny kunnen zijn van een paard wat mishandeld wordt.

suuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 19:56

ja je weeet ook nooit hoe het paard is mischien had ie ook gewoon niet veel zin en o ik ben ook geen voorstander van trekken enzo maar je weet niet waarom ze dat doet mischien was het echt nodig
en had ie z'n dag gewoon niet

Evy

het ziet er weer voortreffelijk uit! Echt superknap hoe zij haar pony kan rijden, ik heb daar echt bewondering voor. Zoiets zou ik nou nooit kunnen presteren! OK dan!

( Mensen, niet denken dat ik dit serieus bedoel Schijnheilig , dit ziet er toch niet uit??? )

beautyfull_mickey

[/quote]
Misschien zet het paard vaak zijn tanden op elkaar of pakt het zijn bit vast? Verward [/quote]

[/quote]Het is niet voor niets dat het paard op alle foto's met z'n mond open loopt. Hij probeert de druk van het bit te ontwijken[/quote]

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 19:56

Cayenne"]
[quote="Yoline"][quote="suuske schreef:

Neem aan dat je nog niet meer van Guus hebt gezien?
[/quote]

Kijk,NU wordt ik benieuwd he Haha! Knipoog

zijn er nog meer foto's hiervan? Ik wil die stang&trens-met sperriem-martelgang wel eens zien. Schijnheilig
[/quote]
Zijn geen fijne foto's hoor..
http://www.paardenfoto.nl/paardenfoto/p ... /index.htm

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 19:58

Jolynn schreef:
Kimmes (met wie ik samen was) vertelde dat ze veel betere demo's van haar had gezien en dat Gussje waarschijnlijk gewoon zijn dag niet had.

Volgens mij had Guus zijn weekend niet Wij (wkoekoek en ik) vonden de show tegen vallen. Hij vloog er constant vandoor en zoals je aan de foto's kunt zien was ze volgens mij alleen maar bezig met hem bij zich te houden. Ik vraag me af of de pony plezier had in de show Verward

Maar hij is wel mooi om te zien Lachen Vond het trouwens wel een van de weinige shows op paard-ahoy met goeie muziek

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:02

Ik heb Jolanda vaker zien rijden, aangezien ze in ons showteam zat en ondaks dat ik nog steeds niet enthousiast ben van dit optreden vond ik het al weer stukken beter dan eerst. Guusje was wel extreem druk, wilde niet de ring in en ging er af en toe vandoor. Tussen die capriolen door kreeg ze er af en toe toch nog iets uit wat op een Z oefening leek.

Ik word dus zeker niet blij van zulke foto's maar het is al beter geworden... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:05

Ik vind Yolanda een ontzettende nare meid. Dit is niet de eerste keer dat ik die pony zo vreselijk gereden zie worden. Ze laat haar paard de oefeningen niet doen, ze dwingt hem!! Haar trainingsmethoden zijn ook de vriendelijkste niet...
Nee ik vind dit diep triest! Zo'n meid moeten ze haar paard afpakken!!!

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:07

Sorane schreef:
Ik vind Yolanda een ontzettende nare meid.

Ik vind niet dat je iemand persoonlijk kan beoordelen naar aanleiding van een foto. Ik ken Jolanda persoonlijk en ik vind het een aardige meid, ondanks dat ik het niet met haar rijden eens ben

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:08

[quote="beautyfull_mickey'']
Misschien zet het paard vaak zijn tanden op elkaar of pakt het zijn bit vast? Verward [/quote]

[/quote]Het is niet voor niets dat het paard op alle foto's met z'n mond open loopt. Hij probeert de druk van het bit te ontwijken[/quote]

Dat bedoelde ik dus! Haha!

En die foto's :

Ze geven me een heel benauwd gevoel,alsof ie echt gedwongen wordt.
hij loopt ook echt een beetje in een geforceerde krul,waardoor ik het gevoel krijg dat ze er thuis nog een slof om heeft hangen ook Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 29-12-03 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:08

leuke fotos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:09

Saar"]
[quote="Sorane schreef:

Ik vind niet dat je iemand persoonlijk kan beoordelen naar aanleiding van een foto. Ik ken Jolanda persoonlijk en ik vind het een aardige meid, ondanks dat ik het niet met haar rijden eens ben
[/quote]
Wie zegt dat ik haar niet ken? Ik zeg dit niet naar aanleiding van deze foto's. De rest hou ik liever voor me gezien het feit dat het wat persoonlijke dingen over een ander bevat.

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:11

Sorane"]
[quote="Saar"][quote="Sorane schreef:

[/quote]
Wie zegt dat ik haar niet ken? Ik zeg dit niet naar aanleiding van deze foto's. De rest hou ik liever voor me gezien het feit dat het wat persoonlijke dingen over een ander bevat.
[/quote]
Oke dan heb ik niks gezegd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:12

Saar"]
[quote="Sorane"][quote="Saar"]
[quote="Sorane schreef:

[/quote]
[/quote]
Oke dan heb ik niks gezegd Haha!
[/quote]
Thank joe Knipoog

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:12

als ze zo slecht rijdt, hoe komt ze dan in de Z?

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 20:13

Volgens mij is het meer iets van de laatste tijd.

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:14

missnynke schreef:

Misschien omdat haar prioriteiten nu ergens anders liggen Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:15

missnynke schreef:

Haar show ziet er normaal gesproken op het oog goed uit. Dus kun je ook in het Z komen...
Haar trainingsmethoden zijn alles behalve vriendelijk helaas...

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:17

bloemkooltje"]
[quote="Jolynn schreef:
Kimmes (met wie ik samen was) vertelde dat ze veel betere demo's van haar had gezien en dat Gussje waarschijnlijk gewoon zijn dag niet had.

Volgens mij had Guus zijn weekend niet Wij (wkoekoek en ik) vonden de show tegen vallen. Hij vloog er constant vandoor en zoals je aan de foto's kunt zien was ze volgens mij alleen maar bezig met hem bij zich te houden. Ik vraag me af of de pony plezier had in de show Verward

Maar hij is wel mooi om te zien Lachen Vond het trouwens wel een van de weinige shows op paard-ahoy met goeie muziek
[/quote]

O, nou zaterdag was hij juist niet vooruit te schoppen!!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:17

Nog meer trainingsmethoden die apart zijn??
Naast de stang en trens met sperriem?
Ik geloof niet dat ik wil weten wat je daarmee bedoelt Verdrietig

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:24

missnynke schreef:

als je maar vaak genoeg (elk weekend 1 a 2 x ) op concours gaat, dan komen veel mensen met "minder" kwaliteiten ook in het Z

je rijd pas Z als je Z met dikke winstpunten rijd, en elke keer boven de middenmoot eindigt!

verder vind ik het een trieste vertoning
zulke shows zorgen er ook voor dat ik niet 10 euro wil betalen voor paard ahoy

auw mijn bek :
http://www.paardenfoto.nl/paardenfoto/p ... g_6995.jpg
Laatst bijgewerkt door CM_ op 29-12-03 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

sharir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:25

ik was dus zaterdag gegaan. en ik vond het er allemaal wel getrokken, niet ontspannen, Denkend dat d'r paard het allemaal al kan, paard had er geen zin in. tjah geen woorden voor. Ik heb echt met openmond gekeken.: spaanse pas. dat doe ik met gewichtshulpen. Nou en trekken in zijn mond. arm ding. En ze zat scheef op d'r paard Tong uitsteken tjah niet dat ik het zelf allemaal perfect doe. maar dit was echt niet om aan te zien.

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:29

suuske schreef:

Als ik dan wat mag zeggen: als je best veel shows in een jaar rijdt, (en daarbij nog eens Z2 bij de paarden) dan mag je toch wel gaan verwachten het wat ontspannender gaat lopen.
Om eerlijk te zijn, (en dit heb ik Jolande ook al eens gezegt, maaar niet dat ik daar een reactie van krijg) dat haar paard in beweging en ontspanning achteruit is gegaan. Een aantal jaren geleden toen ik haar nog niet kende heb ik haar wel eens shows zien rijden, en hij liep toen ruimer en met veel meer plezier (veel meer ontspannign) en gewoon mooi om te zien!

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:34

Ik vind Guus een leuke fjord vind het knap van haar dat ze zo ver komt!
Verder is het niet ontspannen nee maar dat is bijna geen ene pony... Met zoveel mensen, keiharde muziek etc.