Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CaPrIoLe`79 schreef:Een scan als controle zou in dit geval misschien wel het meest handig zijn. Als de pees nog niet voldoende hersteld is moet je een stapje terug nemen en als het stijvigheid is moet je juist meer aan de slag met je paard.
Het meest opletten als je paard fris is, dan lopen ze echt door alle pijn heen en heb je het meeste risico dat er weer iets beschadigd raakt. Gelukkig is je paard rustig op de wei.
Otte001 schreef:Visdonk is de gerenommeerde kliniek hier in de buurt dus verwacht dat zij een advies hebben gegeven waar ik op kon vertrouwen. Op mijn vraag of en hoe de nazorg nodig was vanuit de arts was het advies: alleen bellen als je denkt dat het niet goed gaat. Volgens DA gaat het paard niet los galopperen als het pijn doet ...
Ik ga rustig aan verder gaan en de galop pas over een maand weer vragen.
DatBenIkNou schreef:Mijns inziens had ze nog echt de wei niet op gemogen. Die pees kan dat galloperen en uit de stekker gaan zoals je schrijft nog helemaal niet aan na zo'n blessure. Je schrijft dat ze tijdens opname kliniek gescand is, maar daarna dus niet meer? Ik zit echt iedere 6 weken op de kliniek voor controle. Pas daarna mag ik weer verder opbouwen, zie bovenstaand schema.
vonneke schreef:DatBenIkNou schreef:Mijns inziens had ze nog echt de wei niet op gemogen. Die pees kan dat galloperen en uit de stekker gaan zoals je schrijft nog helemaal niet aan na zo'n blessure. Je schrijft dat ze tijdens opname kliniek gescand is, maar daarna dus niet meer? Ik zit echt iedere 6 weken op de kliniek voor controle. Pas daarna mag ik weer verder opbouwen, zie bovenstaand schema.
Wat een onzin....