Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elco schreef:Omdat ze bang zijn..of niet echt kunnen rijden op het paard waar ze op zitten..
Diertjec schreef:Elco schreef:Omdat ze bang zijn..of niet echt kunnen rijden op het paard waar ze op zitten..
Ik vind dit toch wel een erg kromme reactie.
Ik ben tot nu toe 2 keer van mijn merrie afgesprongen, puur voor eigen veiligheid en om mijn paard sneller rustig te krijgen.
Vandaag ook, we waren buiten, ander paard ging aan de kletter, volle galop het pad af en ik zat nog op mijn paard. Die werd knetter leip en liep te bokken/steigeren/galopperen op de plaats. Toen de keuze gemaakt om eraf te springen, om haar rustig te krijgen en niet in de sloot te belanden.
En ik mag van mezelf toch echt wel zeggen dat ik kan rijden en niet bang ben.
Als ik er niet afgesprongen was, was het heel anders afgelopen... Zeker ook omdat mijn merrie niet op het harde mag galopperen ivm blessure.
Slina schreef:Ik zou niet eens weten hoe je dat doet
In volle galop een been over het zadel krijgen zodat beide benen aan dezelfde kant zijn.
Zou ik niet kunnen
En dan spring je achteruit en door de snelheid ga je denk ik keihard onderuit.
Edit: Zie dat LauraSaskia met hetzelfde zit
Elco schreef:Omdat ze bang zijn..of niet echt kunnen rijden op het paard waar ze op zitten..
Elco schreef:Tja en toch blijf ik erbij, nu ben je er af gesprongen en als hij nu aan de kletter gegaan was de weg op en er had een auto aangekomen of een stel fietsers.? Je had kunnen weten als je rustig aan moest doen i.v.m een blessure dat hij energie teveel kon hebben dan ga je toch de straat niet op.?? Vind ik echt een domme actie..