bit vast pakken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

janahxginger

Re: bit vast pakken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 11:16

Mijn paard deed dit ook door niet passend zadel en te weinig achterhandgebruik. Nu dat dit allemaal is opgelost is hij met twee vingers te rijden. ;)

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:27

Ben benieuwd wat die kraker/masseur zegt! Laat je het even weten? Ga ondertussen nog even verder nadenken voor je.

Sammert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 10:59

mala26 schreef:
Ben benieuwd wat die kraker/masseur zegt! Laat je het even weten? Ga ondertussen nog even verder nadenken voor je.

Aan de linkerkant in haar hals zat een zenuw bekneld en bij haar schoft ook. Verder had ze een goeie rug zei hij en heeft hij het zadel ook nog nagekeken of het goed lag en die lag perfect. Ik moest gisteren even longeren en vandaag mag ik weer rijden , ik ben heel erg benieuwd of dit de aanleiding was om het bit vast te pakken wat ze ook alleen op links doet. Er staat sowieso nog een afspraak op donderdag de 29ste voor een osteopaat die tevens ook dierenarts is maar ik hoop dat dit niet meer nodig is.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:40

Sammert schreef:
mala26 schreef:

Aan de linkerkant in haar hals zat een zenuw bekneld en bij haar schoft ook. Verder had ze een goeie rug zei hij en heeft hij het zadel ook nog nagekeken of het goed lag en die lag perfect. Ik moest gisteren even longeren en vandaag mag ik weer rijden , ik ben heel erg benieuwd of dit de aanleiding was om het bit vast te pakken wat ze ook alleen op links doet. Er staat sowieso nog een afspraak op donderdag de 29ste voor een osteopaat die tevens ook dierenarts is maar ik hoop dat dit niet meer nodig is.

mmm oke, dit zou natuurlijk inderdaad de aanleiding kunnen zijn geweest van haar gedrag. Ben erg benieuwd hoe ze dan met rijden is vandaag.

Sammert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-15 19:32

Zondag ging het rijden voor geen meter. Ze leek heel ontspannen en met lang en laag rijden was er niets aan de hand tot ik haar ging oppakken BAM . Het verzet was nog erger dan eerst. Ik kon wel janken toen ik af stapte maar had ergens hoop dat ze misschien nog last had van de behandeling. Heb maandag gelongeerd en dinsdag had ik les en heb haar voor ik opstapte eerst gelongeerd. Wat was ik blij! Geen verzet, geen paniek! Heb mijn instructrice er ook even op laten rijden of zij gekke dingen voelde. Maar zij voelde ook niets raars wel vond ze dat ze op dit bitje fijner loopt.

Dus heb de afspraak van de osteopaat/dierenarts voor morgen afgezegd en ik kijk het nog even aan maar het lijkt verholpen :D

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:14

Klinkt als kissing spines

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 22:03

Sammert schreef:
Zondag ging het rijden voor geen meter. Ze leek heel ontspannen en met lang en laag rijden was er niets aan de hand tot ik haar ging oppakken BAM . Het verzet was nog erger dan eerst. Ik kon wel janken toen ik af stapte maar had ergens hoop dat ze misschien nog last had van de behandeling. Heb maandag gelongeerd en dinsdag had ik les en heb haar voor ik opstapte eerst gelongeerd. Wat was ik blij! Geen verzet, geen paniek! Heb mijn instructrice er ook even op laten rijden of zij gekke dingen voelde. Maar zij voelde ook niets raars wel vond ze dat ze op dit bitje fijner loopt.

Dus heb de afspraak van de osteopaat/dierenarts voor morgen afgezegd en ik kijk het nog even aan maar het lijkt verholpen :D

Nou dat zou super zijn zeg!

Lifestyle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 17:17

Hoe rijd je haar, en heeft de tandarts paard verdoofd ? Gezien er veel prutsers rondlopen kan het heel goed zijn dat als zonder verdoving is gewerkt dat achter de haken en scherpen hoeken er nog zitten want daar kom je onder geen mogelijkheid zomaar bij met een vijtlje.

Lifestyle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 17:18

lees net je laatste berichtje, denk dan haast dat er ergens iets niet goed of vast zit. Als er zo heftig bij het oppakken gereageerd word. DA is een goed besluit !!