Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mayrom schreef:Beste Samsam, nou heb je zo'n goed in evenwicht gebouwd paard met een goed skelet en zo te zien goede gangen. Waarom laat je dat paard dan zo vast gebonden op ze kop lopen? Ik wil je alleen maar zeggen ik denk dat het een heel goed paard is maar laat hem aan de longe in vrijheid het paard heeft het al moeilijk genoeg op zo'n kleine volte. Hij loopt in de natuur ook niet op zijn kop op een volte.
Wees zuinig op je paard, want als je hem ook zo rijdt is hij binnen de korste keren kapot.
mayrom schreef:Beste Samsam, nou heb je zo'n goed in evenwicht gebouwd paard met een goed skelet en zo te zien goede gangen. Waarom laat je dat paard dan zo vast gebonden op ze kop lopen? Ik wil je alleen maar zeggen ik denk dat het een heel goed paard is maar laat hem aan de longe in vrijheid het paard heeft het al moeilijk genoeg op zo'n kleine volte. Hij loopt in de natuur ook niet op zijn kop op een volte.
Wees zuinig op je paard, want als je hem ook zo rijdt is hij binnen de korste keren kapot.
mayrom schreef:Het paard loopt niet door zijn lijf. Het lijkt misschien wel zo maar dit paard loopt op de voorhand als je de foto's bekijkt zie je dat hij aldoor het eerst op het voorbeen land en de bedoeling van een goed skelet ( en dat heeft dit paard) en van goed dressuur dat hij het eerst land op het achterbeen. Je hoeft het paard niet met zijn kop in de lucht met een weggedrukte rug te laten lopen, maar dat bedoel ik ook niet maar je moet een paard niet zo vast zetten. waarom zien jullie dit als kritiek overigens. Nogmaals het is echt een goed paard wees er zuinig op ik geef alleen maar een advies.
vw/nw is het volgens mij niet, omdat daarbij de neus op de loodlijn is, correct me if i'm wrong. SuperPepeijn schreef:ik zie eigenlijk ook niet zo snel dat het voorbeen eerst geplaatst wordt. misschien kan mayrom vertellen hoe ze dat precies ziet, ben wel geinteresseerd. ben trouwens wel met haar eens dat het een leuk paard is!vw/nw is het volgens mij niet, omdat daarbij de neus op de loodlijn is, correct me if i'm wrong.