Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.png)
eclair98 schreef:Die val komt zo te zien doordat hij het paard ''blokkeerd?''?
......
.
Zo komt het op mij over haha, dat ie gewoon heel veel geluk heeft dat ie er op blijft zitten.. Maar het kan aan mij liggen

) En ik ben geeeeeeen springruitereclair98 schreef:Die val komt zo te zien doordat hij het paard ''blokkeerd?''?
Het lijkt me toch veel makkelijker en praktischer om een normale houding te hebben? Of is dit een soort vernieuwde stroming die je paard beter laat springen oid?
Houding is misschien niet alles, maar de paarden hebben er blijkbaar geen last van anders sprongen ze zo niet en bleven ze dat niet doen
apart hoor haha .png)
. zeker die barragefilmpjes, hij gaat als een malle, maar het ziet er nou niet echt uit om over naar huis te schrijven
.
minikatje schreef:Mijn theorie: Hij zorgt ervoor dat hij even gewichtsloos is waardoor het paard optimaal de rug kan gebruiken. Daarna schuift hij weer terug en land zoals elke ruiter.
Bij de gangbare techniek blijf je in je beugels staan waardoor er toch druk op het zadel/rug uitgeoefend wordt.
Benita schreef:eclair98 schreef:Die val komt zo te zien doordat hij het paard ''blokkeerd?''?
Die val komt omdat het paard met één galopsprong al de volgende sprong neemt, terwijl hij er twee galopsprongen moet maken, dit kun je ook goed zien op die ene foto, daar zie je dat hij te vroeg afspringt. De ruiter hangt erg naar acheren omdat hij hem nog terug wil nemen.
Charisma schreef:En lampjerulez: bost is een echte vakman, geen zak met geld en paarden die het wel doen! Hard werken en paarden opleiden dat is zijn sterkte!