Proefje op Compromisz

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Spruitje56

Re: Proefje op Compromisz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 20:20

leuk paard!
de spanning bij het hoofd is wel zeer aanwezig ik zie dat ze snel hard wil en een beetje bij de galop onder je vandaan wil! als je zelf wat meer ontspant in je zit en rug blijft ze makkelijker bij je , ik snap heel goed wat je bedoelt met 'manegepaard' ik heb hetzelfde gehad wilde ook altijd haar een beetje trainen , gewon zo door gaan jullie kunnen ver komen lekker ontspannen rijden samen werkt al goed verder zou ik het niet echt weten kwa rijden :)

Compri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 21:58

Dankje! ik oefen eerlijk gezegd niet heel erg op mijn zit :o gaat vanzelf :D zal letten op mijn ellebogen en handen![/quote]

Altijd blijven oefenen en letten op je zit! :D Ook al zit je nu netjes, er kunnen altijd foutjes insluipen en er is altijd ruimte voor verbetering.[/quote]

Ja natuurlijk, probeer het goed te houden :)

hackny schreef:
leuk paard!
de spanning bij het hoofd is wel zeer aanwezig ik zie dat ze snel hard wil en een beetje bij de galop onder je vandaan wil! als je zelf wat meer ontspant in je zit en rug blijft ze makkelijker bij je , ik snap heel goed wat je bedoelt met 'manegepaard' ik heb hetzelfde gehad wilde ook altijd haar een beetje trainen , gewon zo door gaan jullie kunnen ver komen lekker ontspannen rijden samen werkt al goed verder zou ik het niet echt weten kwa rijden :)

Ik probeerde de vorige keer ook iets meer te ontspannen in mijn rug, maar het blijft een beetje lastig omdat ik uit mezelf erg rechtop zit. maar ik blijf erop oefenen :)