Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
stond ze gewoon veel stil
ik vond het echt SUPER netjes, want mijn verwachtingen waren eigenlijk een stuk lager (vandaar ook het plagende commentaar
was eigenlijk heel erg onder de indruk
)Shiloh schreef:Ik vond het er bijzonder netjes uit zien als je kijkt naar de omstandigheden hoor. Ik heb brenda ook in de bak zien lopen waar ze op stal staat (buitenbak) daar blijft ze in de galop amper op de hoefslag... en ja ok, er was veel verkeerde stelling. (stond ook op haar papiertje) maar brenda is nog niet zo heel erg lang onder het zadel, en in het begin liep ze niet eensstond ze gewoon veel stil
ik vond het echt SUPER netjes, want mijn verwachtingen waren eigenlijk een stuk lager (vandaar ook het plagende commentaar
was eigenlijk heel erg onder de indruk
)
anne ik vind juist niet dat ze haar teveel tegen houd van voor, als ze teveel los laat dan vallen er boogjes, en verliest brenda het contact dat ze wel degelijk nodig heeft!..
snowdon schreef:De combinatie vind ik juist leuk! De galop is erg chaotischJe drijft overdreven met je lichaam en Brenda neemt totaal de verkeerde stelling aan... Ze racet meer dan dat ze rustig onder de ruiter galoppeert...
Maar ziet er al leuk uit!

Daarom zijn mijn benen niet helemaal goed en zit ik zo te bewegen maar ach, vind het zo al goed zat 
Fleury schreef:EN ik vind eigenlijk wel meevallen dat ze racet. Ik zat juist aan te moedigen dat ze door moest gaan want het leek alsof ze iedere moment weer terug kon vallen (wat ze gelukkig niet gedaan heeft!)
Ze rent figuurlijk onder je vandaan, is zoekende naar een fijnere houding/balans... Maar don't worry, is tinkertypisch geloof ik
xcynthiax schreef:ik vind dat je te kort zit en ik vind dat je tinker wel wat meer nageeflijk mag lopenzo krijg je een heel ander beeld van je paard!!!
xcynthiax schreef:ik vind dat je te kort zit en ik vind dat je tinker wel wat meer nageeflijk mag lopenzo krijg je een heel ander beeld van je paard!!!