Tinkertje tijdens dressuurwedstrijd!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 22:33

Oe... dat ziet er bekend uit die galop... Zo heb ik ook met een paard met zijn hoofd naar buiten toe gegaloppeerd. Stelling vragen idd. ( mijn excuus is dat Blizz in een vreemde bak liep en van alles zag...spannnend...)

Ik bekijk niet alle filmpjes... duurt bij mijn slome machine wat lang...maar ik vind het er leuk uitzien hoor!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 22:43

De combinatie vind ik juist leuk! De galop is erg chaotisch Knipoog Je drijft overdreven met je lichaam en Brenda neemt totaal de verkeerde stelling aan... Ze racet meer dan dat ze rustig onder de ruiter galoppeert...

Maar ziet er al leuk uit!

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 22:53

Ik vind de combinatie ook leuk hoor!
Als je dat niet vind zeg dan ook waarom Verward

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 23:32

ik vind het er leuk uitzien, maar hoeveel punten had je en hoeveelste plaats ? Haha!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 23:48

Ik vond het er bijzonder netjes uit zien als je kijkt naar de omstandigheden hoor. Ik heb brenda ook in de bak zien lopen waar ze op stal staat (buitenbak) daar blijft ze in de galop amper op de hoefslag... en ja ok, er was veel verkeerde stelling. (stond ook op haar papiertje) maar brenda is nog niet zo heel erg lang onder het zadel, en in het begin liep ze niet eens Verward stond ze gewoon veel stil Verward ik vond het echt SUPER netjes, want mijn verwachtingen waren eigenlijk een stuk lager (vandaar ook het plagende commentaar Tong uitsteken was eigenlijk heel erg onder de indruk Knipoog )

anne ik vind juist niet dat ze haar teveel tegen houd van voor, als ze teveel los laat dan vallen er boogjes, en verliest brenda het contact dat ze wel degelijk nodig heeft!..

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 23:50

Shiloh schreef:
Ik vond het er bijzonder netjes uit zien als je kijkt naar de omstandigheden hoor. Ik heb brenda ook in de bak zien lopen waar ze op stal staat (buitenbak) daar blijft ze in de galop amper op de hoefslag... en ja ok, er was veel verkeerde stelling. (stond ook op haar papiertje) maar brenda is nog niet zo heel erg lang onder het zadel, en in het begin liep ze niet eens Verward stond ze gewoon veel stil Verward ik vond het echt SUPER netjes, want mijn verwachtingen waren eigenlijk een stuk lager (vandaar ook het plagende commentaar Tong uitsteken was eigenlijk heel erg onder de indruk Knipoog )

anne ik vind juist niet dat ze haar teveel tegen houd van voor, als ze teveel los laat dan vallen er boogjes, en verliest brenda het contact dat ze wel degelijk nodig heeft!..

hmm, ik vond t eigenlijk ook best wel goed, jij was er bij dus zal het ook wel weten Haha!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-03 00:33

snowdon schreef:
De combinatie vind ik juist leuk! De galop is erg chaotisch Knipoog Je drijft overdreven met je lichaam en Brenda neemt totaal de verkeerde stelling aan... Ze racet meer dan dat ze rustig onder de ruiter galoppeert...

Maar ziet er al leuk uit!

Ik weet dat de galop best chaotisch was en ik was echt super blij dat ze het zo deed dus ik allemaal aanmoedigen (lichaam) en ook met mijn stem maar dat hoor je gelukkig niet.
Dat van de stelling weet ik, ik heb geen idee hoe ik dat aan moet pakken maar er kan nu nog zeker geen les gegeven worden want er kan niet eens in de bak gereden worden door de blub Tong uitsteken
EN ik vind eigenlijk wel meevallen dat ze racet. Ik zat juist aan te moedigen dat ze door moest gaan want het leek alsof ze iedere moment weer terug kon vallen (wat ze gelukkig niet gedaan heeft!)

En we zijn op de 9e plek geeindigd van de 15 plekken! Met 145 punten! (dit is hetzelfde als met nog 2 mensen 12e van de 22 mensen die meededen)

In galop zat ik trouwens overal op Brenda te letten aar neit op mezelf Clown Daarom zijn mijn benen niet helemaal goed en zit ik zo te bewegen maar ach, vind het zo al goed zat Tong uitsteken

Bedankt voor al de reacties tot nu toe en als er iemand nog tips voor die verkeerde stelling heeft hoor ik ze graag!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 01:27

Fleury schreef:
EN ik vind eigenlijk wel meevallen dat ze racet. Ik zat juist aan te moedigen dat ze door moest gaan want het leek alsof ze iedere moment weer terug kon vallen (wat ze gelukkig niet gedaan heeft!)

Ja ik schreef t verkeerd... bedoel meer totaal uit elkaar om t dan maar even onbeschoft maar duidelijk te zeggen Knipoog Ze rent figuurlijk onder je vandaan, is zoekende naar een fijnere houding/balans... Maar don't worry, is tinkertypisch geloof ik Haha!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 12:53

Hey Fleur,
Ik vind het er echt heel netjes uitzien. Na je verhalen hoe het eerst ging zeker! Haha!
Dit is toch een heel net proefje en Brenda liep erg braaf.

Tuurlijk zijn er nog genoeg puntjes waar je aan kan werken. Maar stap voor stap natuurlijk! Ga zo door zou ik zeggen OK dan!

miltonlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 13:03

leuke filmpjes
ik neem trouwens mischien ook een keertje een losse les op manege de heideruiter, kan dat?

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 13:53

Moet je wel eerst ff bellen. Want het kan behoorlijk druk zijn in sommige lessen. Of je moet op een zaterdag komen rijden want dan valt het mee *LOL*

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 16:23

ik vind dat je te kort zit en ik vind dat je tinker wel wat meer nageeflijk mag lopen zo krijg je een heel ander beeld van je paard!!!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 16:35

xcynthiax schreef:
ik vind dat je te kort zit en ik vind dat je tinker wel wat meer nageeflijk mag lopen zo krijg je een heel ander beeld van je paard!!!

Brenda is nog niet zo lang bereden zegt fleur net zelf en ze moet er nu eerst voor zorgen dat ze gewoon goed voorwaarts is. Pas dan kan je er aan gaan werken dat een paard nageefelijk gaat lopen.

Ik vind het al knap van fleur en Brenda wat ze tot nu toe gedaan hebben OK dan!

Ooowja Ingrid die ene galop is echt geen schouderbinnenwaarts hoor Haha!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 16:37

Goed gedaan zeg, voor zo'n 1e keer! Natuurlijk zijn er een aantal punten waar je aan zou kunnen werken, maar dat weet je zelf ook wel. Hartstikke fijn dat ze zo liep!

xcynthiax schreef:

Als je ff het hele topic had gelezen had je kunnen zien dat Brenda nog niet zo heel lang onder het zadel is, kan je toch moeilijk verwachten dat ze gelijk helemaal perfect nageeflijk loopt enzo? Verward

Tomm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 17:06

Ik kan de filmpjes wel bekijken hoor, ziet er leuk uit!! Mooi!