Na vandaag kan ik je adviseren om naar Eric laarakker te gaan in De Bilt. Ben daar vandaag met mijn 3,5 jarige naar toe gegaan voor een check, hij had eigenlijk niks maar het was controle voordat we gingen beleren. Nou, maar goed ook dat ik ben gegaan. Hier een kopietje uit een ander topic:
Hele flinke tegenvaller bij de kliniek!!!!!!
het idee voor een check, dat er weinig aan de hand zal zijn. Niets is minder waar, ik ga naar huis met een zak vol medicijnen, die hij 3 tot 5 maanden moet hebben, 2 keer per dag
Hij heeft pijn aan het SI gewricht, pijnpunten aan de bekken en waarschijnlijk lyme, waardoor hij zo loom is en mager. Ook zit hij dus al dik in de vacht. Het kan bij hem dus in zijn rug schieten wat dus ook alles behalve comfortabel is. Hij mag nog niet beleerd worden, is daar fysiek echt nog niet aan toe. Dit wordt uitgesteld tot maart, dan mag hij licht wordt beleerd. Nu mag hij 2 keer per week licht aan het werk op de grond.
BAH!!! wat een ontzettende tegenvaller. Ik raad echt iedereen aan om je paard te laten controleren. Ik had alles behalve dit verwacht!!!