Ziet er inderdaad een stuk actiever uit! Je draagt je handen ook al beter. Mag wel een diepere knik in je ellebogen zitten, dat die meer naar achter komen, daarbij zullen de teugels automatisch iets langer worden waarbij ze de ruimte krijgt om nog iets meer te zakken. Goed dat je alle tips zo snel oppakt!
Reacties die niet aan de regels van RT-HAW voldoen verwijderd.
VeraaaBalloo
Geplaatst: 30-10-14 14:32
ik zou het paard lekker lang en laag rijden.. goed voorwaarts... ziet er niet slecht uit als je hetpaard nog maar 2 weken hebt.. foto's met dressuurzadel ziet er beter uit dan eerst.
Hey let goed op de loodlijn verder ziet het er echt goed uit zeker zo door gaan misschien wel kijken naar een instructeur zoals andere als hadden gezecht
Debby614
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-14 09:15
Bedankt allemaal! Ik heb vorige week les gehad waarin we veel hebben gestapt en hard hebben gewerkt aan het halsstrekken zegmaar. Ook is de zadelmaker geweest welke mij een Kent&masters dresuurzadel heeft geleend! Ik merkte duidelijk dat mijn paard daar heel veel soepeler en ontspannen onder beweegt! Even een weekje proberen en dan denk ik dat ik die ga bestellen! We gaan nu even hard oefenen met dit zadel en dan gaan we zodra dit zadel van mij is weer verder lessen!
Loveyourself
Geplaatst: 09-11-14 09:37
Vind het er mooi uitzien! Let inderdaad wel op de lootlijn en ik krijg het gevoel alsof je heel erg naar beneden duwt.