Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EJuniorJoost schreef:het zadel moet altijd goed liggen beide kussens gelijk. en dat fysieke komt meestal door verkeerd gereden. mijn moeder heeft meerdere afgekeurde paarden goed gereden door de manier van antoin de both. ze waren afgekeurd ,weer goed gereden en goed gekeurd door verkocht.
EJuniorJoost schreef:enige oplossing: rechtrichten kijk eens op de site van antoin de both en marijke de jong
Amaryllis schreef:EJuniorJoost schreef:het zadel moet altijd goed liggen beide kussens gelijk. en dat fysieke komt meestal door verkeerd gereden. mijn moeder heeft meerdere afgekeurde paarden goed gereden door de manier van antoin de both. ze waren afgekeurd ,weer goed gereden en goed gekeurd door verkocht.
Koop een lolly en vier het.
Even zonder gekheid: dit is EEN methode en niet DE methode. Wij kunnen allemaal wel adviseren, maar niet direct de gouden oplossingen bieden omdat een beeldscherm plús de echte realiteit van de situatie ons allen ontbreekt.
ponycrosserr schreef:EJuniorJoost schreef:enige oplossing: rechtrichten kijk eens op de site van antoin de both en marijke de jong
Je haalt me de woorden uit de mond!!
Ik rijd zelf ook met de methode van Antoine de Bodt, er worden zo veel paarden mee geholpen, mijn paard loopt er ook heel goed op.
Ik zou zeggen start met rechtrichten, neem goede les en zorg voor een goed passend zadel, allemaal heel belangrijk!
Amaryllis schreef:EJuniorJoost schreef:het zadel moet altijd goed liggen beide kussens gelijk. en dat fysieke komt meestal door verkeerd gereden. mijn moeder heeft meerdere afgekeurde paarden goed gereden door de manier van antoin de both. ze waren afgekeurd ,weer goed gereden en goed gekeurd door verkocht.
Koop een lolly en vier het.
Even zonder gekheid: dit is EEN methode en niet DE methode. Wij kunnen allemaal wel adviseren, maar niet direct de gouden oplossingen bieden omdat een beeldscherm plús de echte realiteit van de situatie ons allen ontbreekt.
Amaryllis schreef:Grappig, ik gebruik niet specifiek die methode en toch heb ik geen noemenswaardige rijtechnische problemen met mijn paarden. Ieder zijn ding, maar prediken dat dit DE methode is helpt bij mij de nekharen overeind.