Vastlopende manegeruiter

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 08:42

Voor mij was toen ik les had, privéles ool heel duur, dus kreeg ik om de week privéles. Zo had ik ook meer tijd voor mijn verzorgpaard toen :j

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 13:43

Marisstel schreef:
Misschien dat ze via Bokt een leuk bijrijpaard kan vinden? :D

Tja, wij wonen niet zo heel ver van Breda maar misschien toch te ver. Ben ook bang dat de paarden thuis voor een veertienjarige met alleen manege ervaring niet zo geschikt zijn maar pb sturen mag altijd ts.

Zilverroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 13:51

Maartje17 schreef:
Voor mij was toen ik les had, privéles ool heel duur, dus kreeg ik om de week privéles. Zo had ik ook meer tijd voor mijn verzorgpaard toen :j

Inderdaad, zo doe ik dat ook met mijn dochter. Eens in de twee weken privéles, dan is het wat beter te betalen, maar heb je wel het voordeel van privéles.

mvanprooyen

Re: Vastlopende manegeruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 07:47

Hoi Marit,

Ik heb misschien wel een leuk idee. Geen manege, dus veel persoonlijke aandacht voor jou. Kim Somers geeft les op haar eigen paarden, dat doet ze op een manier die altijd voor paard en ruiter ontspannend en toch heel uitdagend is. Haar email adres is info@kimsomers.nl Zeker even contact leggen hoor!

Groetjes,
Maya