Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kunnen veel mensen in de paardenwereld nog wat van leren. Er zijn er genoeg die dan komen met foto's en dan krijgen ze opmerkingen en dan worden ze meteen boos. Zelfkennis begint bij jezelf, ook als je met paarden bezig bent. Vind je problemen, analyseer die problemen, vind een oplossing en voer die uit. Meer is het niet
lukt het niet probeer je iets anders. Iets simpelers is er niet. En het is voor jullie zeker goed om les te krijgen. Aarzel dan als je ook les hebt niet om veel te vragen. Daar leer je het meeste van. Dus je niet schamen als je iets niet weet.. wie niet vraagt, wie niet weet
en ik eis foto's als het beter gaat.. haha
en mijn inbox staat ook altijd open als je nog iets wil vragen. dresjoepie schreef:Je hebt er al helemaal zin in goed zo Het is natuurlijk niet een trucje wat de instructeur je gaat leren he Voor dat je het echt onder de knie hebt duurt wel wat langer dan een les Dat je dadelijk niet denkt het lukt toch niet Het lukt wel maar duurt even
Tabaluga12 schreef:Vraag jezelf eens concreet af wat je doel is met dit paard? Wat is mijn doel, wat heb ik daar voor nodig en hoe ga ik dat bereiken.
Verdiep je in de theorie, op internet zijn genoeg interessante websites te vinden, en dan doen, leren, voelen, lessen.
Leuk paardje trouwens.