freeride schreef:Wil nu eindelijk eens weten waarom niemand vriendelijk gebracht commentaar meer kan verdragen.
freeride schreef:Nette proef hoor, ik vind wel dat het zeer storend (overdrijven) is dat hij continu (overdrijven) zijn mond open heeft, pas zijn bit en hoofdstel aan (gebiedende wijs), riemen losser (gebiedende wijs) en train (gebiedende wijs) hen thuis af en toe zonder neusriemen, ziet eruit alsof hij niet voldoende lucht krijgt (gebasseerd op ??), sperriem en neusriem dus een heel stuk losser.
freeride schreef:Michelle 77, ik blijf erbij (werd er net niet gezegd dat je je mening 'moet' kunnen aanpassen op de informatie die je krijgt?): nette proef, mooi paard en je rijdt ook mooi, en het zou echt nog veel mooier zijn als ie 'kalmer' in zijn mond wordt (er is toch net uitgelegd dat ze weten waar het vandaan komt én dat het in de gaten gehouden wordt?), de tip over een myler2 zal denk ik ook niet kunnen, daar mag je niet mee rijden in veel disciplines. het was hoe dan ook niet aanvallend bedoelt, of eiserig, ik vind het gewoon echt zonde dat dit basisprobleempje het volledige beeld net iets minder mooi maakt(hoe denk je dat dit aankomt bij de eigenaar? Je wéét nu dat ze er niets meer aan kan doen, en toch geef je haar nog even het gevoel dat ze nooit 100% perfect zullen zijn), je rijdt echt netjes/mooi, en je paard loopt ook echt lekker verder.
Deze reactie is ook niet aanvallend bedoeld, maar ik durf te wedden dat je t wel zo opvat ..