Ruby @t work (bont)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jackim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 12:27

RUBYWHITE schreef:
Echt super schoon is ze niet hoor Knipoog Ze staat onder 2 lekkere warme dekens (heb vrij open stallen) en elke dag opstrooien en uitmesten doet wonderen....

Al leg ik bij mijn bonte 4 dekens op, hij krijgt het elke keer voor elkaar om vieze vlekken op zijn knieen, en hoofd Verward te krijgen.... Scheve mond
Voor de rest mooi paardje hoor OK dan! .

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:26

Ik vind het een sjieke verschijning hoor!

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 16:33

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! = gestreelt ego, thnx!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:41

Mooi paardje! Kwijl

Hij kan idd supermooi draven hee! Lekker gestrekt!

Mooi om te zien OK dan!

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:19

heeeeeele leuuuuuuke bonte
en jackim, die van jou ziet er ook super leuk uit Cool
allebei mooi getekend.

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 01:40

RUBYWHITE schreef:
...alleen is ze nu hengstig, en ruby is dan echt "ongesteld" zeg maar, die verliest dan echt bloed en dat zie je dan bij dr kont,billen en hakken...probeer ik wel elke dag goed schoon te maken anders lijkt het zo raar..gelukkig valt t op de foto`s mee en zie je t niet goed...

Misschien moet je de DA er eens bij halen, want dat hoort niet zo te zijn.
Verder misschien eens nalezen hoe de cyclus en uiterlijke kenmerken van de merrie eruit zien/horen te zien.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 01:43

Dat klinkt idd helemaal niet goed. Ik zou er heel snel een DA bij halen.
Ben benieuwd wat het nou is...

Verder wel leuk paardje Haha!

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 10:53

fabienne"]
[quote="RUBYWHITE schreef:
...alleen is ze nu hengstig, en ruby is dan echt "ongesteld" zeg maar, die verliest dan echt bloed en dat zie je dan bij dr kont,billen en hakken...probeer ik wel elke dag goed schoon te maken anders lijkt het zo raar..gelukkig valt t op de foto`s mee en zie je t niet goed...

Misschien moet je de DA er eens bij halen, want dat hoort niet zo te zijn.
Verder misschien eens nalezen hoe de cyclus en uiterlijke kenmerken van de merrie eruit zien/horen te zien.
[/quote]

Hoihoi,
Ik zal de ongerustheid bij jullie direct maar wegnemen, het komt zelden voor dat een merrie bij haar hengstigheid echt wat bloed verliest. Ruby liet haar hengstigheid altijd heel slecht zien, tot ze bijna 3 was. Ik zag toen voor het eerst wat bloedachtige vlekjes op haar hakken, na dat "onderzocht" te hebben kon ik maar niet vinden waar het vandaan kwam...aangezien wij hier een bedrijf hebben komt de DA hier enigsinds vaak (wil nou niet zeggen dat ie elke week komt) en die vertelde mij dat ruby tot een van de weinigen behoort die echt bloed verliezen. Het spuit er niet met liters uit hoor het zijn gewoon wat kleine drupjes zo nu en dan. Verder vertoont ze de normale hengstigheid en heeft ze een gewooncyclus...dus niks om je zorgen over te maken Knipoog